عمر باتری کدام موبایل ها بالاست؟ | لیست طلایی موبایل‌ها با بالاترین عمر باتری

عمر باتری کدام موبایل ها بالاست؟

عمر باتری کدام موبایل ها بالاست؟ | لیست طلایی موبایل‌ها با بالاترین عمر باتری

تعداد گوشی‌های وارد شده در بازار زیاد است و انتخاب گزینه مناسب با عمر باتری بالا به یک امر بسیار سخت و زمان‌بر تبدیل شده است. اگر از موبایل‌هایی که عمر باتری بالایی دارند مطلع نباشید، ممکن است گوشی‌ای انتخاب کنید که علی‌رغم داشتن سخت‌افزار قدرتمند، نیازهای شما را از لحاظ کیفیت باتری برطرف نمی‌کند و در نتیجه از خرید خود راضی نخواهید بود! در این مقاله قصد داریم تا درمورد موبایل‌هایی که عمر باتری بالایی دارند صحبت کنیم و جزئیات مربوط به آن را بیان کنیم. با ما در باتری نو همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A54

باتری گوشی های سامسونگ همگی محبوب هستند و A54 از این قاعده مستثنی نیست. باتری این گوشی قدرت بالایی دارد و بیش از 95 درصد کاربران از کیفیت باتری رضایت کامل دارند. باید به این نکته توجه داشت که در کنار باتری قدرتمند، دوربین قدرت اولیه خود را حفظ کرده است و کیفیت هیچ‌کدام قربانی دیگری نشده است. اگر به دنبال یک گوشی موبایل با عمر بالای باتری و عملکرد چشمگیر هستید، این مدل از گوشی سامسونگ را از دست ندهید.

جزئیات باتری

ظرفیت: 5000 میلی آمپر

تست باتری در زمان تماس: 46 ساعت

تست باتری در زمان دیدن ویدیو: 21 ساعت

تست باتری در زمان استفاده از وای‌فای: 19 ساعت

سونی اکسپریا 10 مدل IV

سونی تولیدات گوشی خود را دوباره با قدرت بیشتری راه انداخته است. این مدل از گوشی‌های سونی از لحاظ باتری عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد. باتری باریک و بزرگ آن باعث شده است تا گوشی ظاهری بلند و جذاب داشته باشد. این مدل از گوشی‌های سونی در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد؛ اما یک میان رده است که باتری آن بی‌نظیر است!

توجه: نسخه دیگر گوشی سونی اکسپریا 10 یعنی مدل V باتری بسیار قدرتمندی دارد و توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

جزئیات باتری

ظرفیت: 5000 میلی آمپر

تست باتری در زمان تماس: 35 ساعت

تست باتری در زمان دیدن ویدیو: 32 ساعت

تست باتری در زمان استفاده از وای‌فای: 21 سا

جزئیات باتری

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

باتری این گوشی توانایی ارائه بهترین کیفیت صفحه نمایش را دارد؛ آن هم بدون این که از لحاظ انرژی باتری افت داشته باشد! قدرت بالای گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra باعث شده است تا در اکثر مواقع و در اوایل خرید، با یک بار شارژ توانایی استفاده از آن را در طول روز به طور کامل داشته باشید. داشتن قدرت باتری بالا در کنار صفحه نمایش و پردازشگر قدرتمند، نشان می‌دهد که این موبایل جزو بهترین‌هاست.

نکته: باتری گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra همانند سایر گوشی‌ها بعد از مدتی استفاده قدرت اولیه خود را از دست می‌دهد و باید آن را برای تعداد دفعات بیشتری از روز به شارژ بزنید. اگر شما هم چنین مسئله‌ای را تجربه کرده‌اید، به این معنا است که باتری ضعیف شده است و باید برای تعویض آن اقدام کنید. متخصصین باتری نو اینجا هستند تا شما را در این مسیر به صورت کامل همراهی کنند.

جزئیات باتری

ظرفیت: 5000 میلی آمپر

تست باتری در زمان تماس: 49 ساعت

تست باتری در زمان دیدن ویدیو: 26 ساعت

تست باتری در زمان استفاده از وای‌فای: 25 ساعت

ایسوس ZenFone 9

ظرفیت باتری این گوشی نسبت به سایر رقبا 700 میلی آمپر کمتر است و در عین حال در انجام تست‌های مختلف شرکتی سربلند بیرون آمده است. قدرت قابل قبول باتری این گوشی باعث شده است تا دوربین 50 مگاپیکسلی قرار داده شده در آن به بهترین شکل قابل استفاده باشد. شرکت به هنگام ارائه تست‌های مربوط به باتری این نکته را عنوان کرده است که آمار و ارقام تستی که در کارخانه انجام شده است، با آماری که کاربر به طور عادی در روزمره مشاهده می‌کند متفاوت خواهد بود.

جزئیات باتری

ظرفیت: 4300 میلی آمپر

تست باتری در زمان استفاده روزمره: 45 ساعت

تست باتری در زمان انجام بازی‌های ویدیویی: 19 ساعت

ریل می 9i

برند Realme توانسته است تا قیمت پایین را حفظ کند و در کنار آن، یک باتری قدرتمند ارائه دهد. در گوشی ریل می 9i قدرت بالای باتری به طور کامل مشاهده می‌شود و انجام کارهای روزمره به کمک آن بدون هیچ نگرانی امکان‌پذیر است. اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که قیمت بالایی نداشته باشد ولی باتری قدرتمندی داشته باشد، Realme 9i بهترین گزینه برای شماست.

جزئیات باتری

ظرفیت: 5000 میلی آمپر

تست باتری در زمان تماس: 41 ساعت

تست باتری در زمان دیدن ویدیو: 23 ساعت

تست باتری در زمان استفاده از وای‌فای: 20 ساعت

تعویض باتری موبایل باتری نو

باتری گوشی: یک کالای مصرفی!

توجه داشته باشید که باتری گوشی هرچقدر هم که قدرتمند باشد، بعد از یک بازه زمانی خاص و بر اساس استفاده مداوم ضعیف می‌شود و قدرت اولیه خود را از دست می‌دهد. زمانی که باتری یک گوشی هوشمند ضعیف می‌شود، انجام کارهای روزمره با آن به حداقل می‌رسد؛ زیر مجبورید آن را به طور مداوم شارژ کنید!

باتری نو به صورت تخصصی در زمینه تعویض باتری گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کند و با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه، قصد دارد تا در برطرف کردن این مشکل به شما کمک کند. ما با بهترین تعمیرکارها و افراد متخصص همکاری می‌کنیم تا خدمات تعویض باتری را به بهترین شکل برایتان انجام دهیم. امکان خرید باتری به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است و با مراجعه به سایت باتری نو، قابلیت سفارش دهی وجود دارد. باتری‌های سفارش شده در بسته‌بندی جذاب و ایمن، در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان می‌رسند. همچنین اگر به این نوع مقالات علاقه مند هستید مقاله مراقبت از باتری گوشی شیائومی مطاله کنید.

ما برای باتری‌های فروشگاه خود ضمانت‌نامه ارائه می‌دهیم؛ به این معنا که تضمین می‌کنیم تمام باتری‌ها اصل هستند و اگر تا 100 روز هر اتفاقی برای باتری پیش آمد، آن را برایتان بدون هیچ مسئله‌ای تعویض می‌کنیم. شما از مشاوره رایگان باتری نو بهره‌مند هستید و هر زمان که نیاز کردید افراد متخصص باید وارد کار شوند، کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درون وب‌سایت با ما تماس برقرار کنید.

سخن پایانی

در این مقاله لیست موبایل‌ها با بالاترین عمر باتری را معرفی کردیم. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که اعداد و ارقام مربوط به باتری در شرایط خاص و توسط شرکت‌های سازنده تست شده است؛ یعنی زمانی که شما در طول روز با گوشی موبایل خود کارهای متعدد و مختلف را انجام می‌دهید، نباید انتظار داشته باشید که باتری برای چند روز متوالی قابل استفاده باشد!

باتری گوشی یک کالای مصرفی است و بعد از مدتی استفاده قدرت اولیه خود را از دست می‌دهد. اگر یکی از مدل‌ گوشی‌های ذکر شده در این لیست را دارید، یا به هر دلیل احساس می‌کنید باتری گوشی ضعیف شده است باید به فکر تعویض آن باشید. برای انتخاب مدل باتری مورد نظر یا گرفتن مشاوره رایگان، به وب‌سایت باتری نو مراجعه کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید. تیم ما آماده خدمت‌رسانی به شماست.

amirali
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *