آسان‌ترین روش کالیبره باتری اندروید سامسونگ

آسان‌ترین روش کالیبره باتری اندروید سامسونگ

آسان‌ترین روش کالیبره باتری اندروید سامسونگ: راهنمای کالیبره و ریست باتری گوشی سامسونگ

آسان‌ترین روش کالیبره باتری اندروید سامسونگ، گاهی اوقات باتری گوشی‌مان شروع می‌کند رفتارهای عجیب و غریب از خودش نشان می‌دهد! مثلاً هنوز شارژ آن روی 50% یا حتی 100% است که خاموش می‌شود. در این شرایط ما دلمان می‌خواهد یکی به سر خودمان بکوبیم و یکی به سر گوشی، و بگوییم “مگر من همین حالا تو را شارژ نکردم؟!” بعد هم نگاهی به موجودی حساب بانکی‌مان می‌اندازیم و غم دو عالم روی دلمان تلنبار می‌شود که باید کم‌کم به فکر خرید یک گوشی جدید باشیم.

اما ما در سایت باتری نو می‌خواهیم با یک خبر خوشحالتان کنیم: کالیبره باتری اندروید سامسونگ گاهی اوقات همان فرشته نجاتی است که می‌تواند باتری گوشی‌تان را دوباره تازه نفس کند. پس فعلاً دستتان را در جیبتان نکنید و فکر خرید گوشی جدید را کنار بگذارید تا در این مطلب آموزش کالیبره سامسونگ را برایتان توضیح دهیم. 

تعویض باتری موبایل باتری نو

2 روش آسان برای کالیبره گوشی سامسونگ: با این روش باتری‌تان را درمان کنید!

کالیبره سامسونگ نه تخصصی نیاز دارد نه هیچ وسیله خاصی. کافی است کمی صبر و حوصله به خرج دهید و یکی از این روش‌ها را مرحله به مرحله انجام دهید.

 

روش شماره 1: با این روش خیلی راحت باتری سامسونگ را کالیبره کنید.

متخصصان باتری نو قدم به قدم مراحل را برایتان در زیر توضیح می‌دهند. مرحله به مرحله با ما پیش بروید تا هیچ مشکلی نداشته باشید:

مرحله 1: اجازه دهید شارژ باتری گوشی یا لپ‌تاپتان تمام شود و به طور طبیعی خاموش شود.

مرحله 2: دستگاهتان را دوباره روشن کنید. اگر باتری دستگاه شما کالیبره نشده باشد، نشانگر باتری روی صفحه نمایش مقداری شارژ باقی مانده را نشان می‌دهد. مثلاً ممکن است نشان دهد که هنوز 5% شارژ دارید، اما دستگاه شما خیلی سریع خاموش می‌شود.

مرحله 3: برای کالیبره باتری اندروید سامسونگ، بدون اینکه دستگاهتان را روشن کنید آن را شارژ کنید. وقتی دستگاه خاموشتان را به شارژر متصل کنید، نشانگر باتری را روی صفحه نمایش خواهید دید. بگذارید باتری تا 100 درصد شارژ شود.

مرحله 4: هنگامی که نشانگر نشان داد که گوشی شما کاملاً شارژ شده است، آن را از شارژر جدا کرده و روشن کنید.

مرحله 5: وقتی گوشی را روشن می‌کنید، بررسی کنید که آیا نشانگر باتری روی صفحه نمایش 100 درصد شارژ را نشان می‌دهد یا نه. اگر این‌طور نبود، گوشی را دوباره به شارژر متصل کنید تا زمانی که نشانگر 100% شارژ را نشان دهد.

مرحله 6: هنگامی که تلفن یا تبلت اندرویدی شما 100 درصد شارژ شد، اجازه دهید شارژ آن دوباره تخلیه شود. (روز از نو روزی از نو  😁. درست است که این کار کمی خسته‌کننده است؛ اما باور کنید ارزشش را خواهد داشت.)  اگر خسته شده‌اید و می‌خواهید باتری گوشی‌تان سریع‌تر خالی شود، یک ویدئو طولانی را در یوتیوب روی پخش بگذارید و صدای آن را هم تا آخر زیاد کنید.

مرحله 7: بدون این که گوشی یا لپ‌تاپ را روشن کنید، آن را دوباره به شارژر وصل کنید تا 100% شارژ شود. وقتی باتری کاملاً شارژ شد، گوشی را از شارژر بکشید و آن را بدون روشن کردن 100% شارژ کنید. پس از شارژ کامل، کابل شارژ را بردارید و آن را روشن کنید.

تبریک می‌گوییم! شما این فرایند طولانی اما مؤثر را با موفقیت به پایان رساندید. حالا باتری شما باید کالیبره شده باشد. بروید و لذتش را ببرید!

 

کالیبره کردن صحیح باتری گوشی

روش شماره 2: کالیبره باتری اندروید سامسونگ از طریق کد

متخصصان باتری نو می‌گویند که یک راه دیگر هم برای کالیبره باتری گوشی وجود دارد که خیلی‌ها ترجیح می‌دهند از این روش پیش بروند. برای استفاده از این روش باید از کد کالیبره باتری اندروید استفاده کنیم.

مرحله 1: اجازه دهید شارژ باتری دستگاه شما به 5٪ کاهش یابد. 

مرحله 2: برنامه شماره‌گیر را اجرا کنید و کد کالیبره باتری سامسونگ *#0228# را تایپ کنید.

مرحله 3: روی Quick Start ضربه بزنید تا گوشی شما ری‌استارت شود.

مرحله 5: شارژر را به برق وصل کنید و اجازه دهید دستگاه شما تا 100 درصد شارژ شود.

مرحله 6: حالا گوشی‌تان را مجدداً ری‌استارت کنید کنید و شارژر را از برق بکشید.

مرحله 7: این فرایند را 2 تا 3 بار انجام دهید.

مرحله 8: در نهایت، اجازه دهید گوشی شما تا 100 درصد شارژ شود. سپس برنامه شماره‌گیر را اجرا کنید و کد کالیبره باتری اندروید *#9900# را تایپ کنید.

مرحله 9: روی گزینه ‘Batterystats Reset’ ضربه بزنید.

مرحله 10: دستگاه خود را دوباره ری‌استارت کنید.

حالا کالیبره باتری اندروید سامسونگ شما به پایان رسیده است و مثل این است که گوشی‌ بیمارتان را دوا درمان کرده باشید! تمام تلاش ما این است که به شما کمک کنیم بدون هیچ هزینه‌ای مشکلات باتری‌تان را حل کنید. اما اگر در نهایت نیاز به خرید باتری جدیدی داشتید و به دنبال فروشگاهی بودید که از اصل بودن باتری‌هایش اطمینان داشته باشید، ما در باتری نو گواهی اصالت باتری‌ها را برایتان میفرستیم تا خیالتان راحت باشد.

حالت ایده آل این است که باید باتری خود را هر دو تا سه ماه یکبار کالیبره کنید. اما به طور کلی اگر باتری گوشی شما خوش شانس نبوده  باشد و در معرض سرمای شدید و یخ بندان یا گرمای زیاد (گرمایی که آدم در آن بخار می‌شود، چه برسد به باتری!) قرار گرفته باشد، باید آن را کالیبره کنید.

از کجا بفهمیم وقتش است به سراغ فرشته نجات باتری‌ها، یعنی کالیبره باتری برویم؟ اگر این 5 علامت را می‌بینید ما در فروشگاه باتری نو شما را به جان خودتان قسم می‌دهیم که فکری به حال باتری بیچاره‌تان کنید و همین حالا آن را کالیبره کنید:

1.    شارژ گوشی شما در یک چشم به هم زدن تمام می‌شود.

2.    در طول روز مجبور می‌شوید چندین بار گوشی‌تان را شارژ کنید و حسابی دلتان از دستش خون شده است!

3.    اگر گوشی‌تان شارژ کامل را نشان می‌دهد، اما ناگهان خاموش می‌شود.

4.    گوشی شما برای مدت طولانی روی یک درصد شارژ می‌ماند.

5.    وقتی گوشی‌تان را شارژ می‌کنید یا وقتی شارژش کم می‌شود، درصد باتری تغییر خاصی نمی‌کند.

سخن آخر: یک راز در مورد کالیبره باتری سامسونگ که خیلی‌ها نمی‌دانند!

طبق مراحلی که گفتیم پیش بروید، باتری‌تان را کالیبره کنید و به جان ما هم دعا کنید! البته رازی که خیلی از افراد نمی‌دانند این است که کالیبره باتری اندروید سامسونگ و کالیبره کردن باتری لپ‌تاپ در واقع عملکرد باتری شما را تقویت نمی‌کند. بلکه کاری که می‌کند که گوشی یا لپ‌تاپتان دیگر درصد شارژ را اشتباه نشان ندهد. اما با همین کار ساده، یک دنیا از مشکلات گوشی‌تان حل می‌شود و یک بار برای همیشه از دست باتری خرابی که درصد شارژ را اشتباه نشان می‌دهد، راحت می‌شوید همچنین اگر به این نوع مقالات علاقه مند هستید مقاله بهینه سازی باتری در گوشی‌های سامسونگ رو هم حتما مطالعه کنید.

 

پس اگر مشکل گوشی شما نشان دادن درصد اشتباه شارژ باشد، کالیبره گوشی سامسونگ گره از کارتان می‌گشاید. اما اگر مشکل فراتر باشد و سلامت باتری سامسونگ شما از بین رفته باشد، باید آن را به دستان متخصصان باتری نو بسپارید. پس اگر مشکلتان با کالیبره حل نشد، از طریق شماره 09124992412 با ما تماس بگیرید تا باتری گوشی‌تان را در یک چشم به هم زدن دوباره نونوار کنیم. اگر هم در نهایت کاری چاره‌ساز نشد و نیاز به خرید باتری جدید داشتید، ارزان‌ترین قیمت‌ها همراه با گارانتی اصالت را در فروشگاه باتری نو پیدا کنید.

amirali
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *