کدام نت باعث مصرف بیشتر باتری موبایل می شود 4G یا 3G ؟

کدام نت باعث مصرف بیشتر باتری موبایل می شود 4G یا 3G ؟

کدام نت باعث مصرف بیشتر باتری موبایل می شود 4G یا 3G ؟

همانطور که روز به روز صنعت موبایل های هوشمند در حال پیشرفت می باشد شرکت های خدمات مخابراتی نیز پا به پای گوشی های هوشمند پیشرفت میکنند. در طول روز کار هایی مختلفی با موبایل خود انجام می دهیم مانند فیلم دیدن، آهنگ گوش دادن، بازی کردن، چت کردن و کلی از این موارد تمامی این فعالیت ها باعث مصرف باتری موبایل می شود. اما حالا با آمدن اینترنت 4g برای همه سوال پیش امده است که اینترنت چقدر باعث مصرف باتری موبایل می شود. برای رسیدن به جواب این سوال تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باتری موبایل سامسونگ، باتری موبایل آیفون و همچنین دیگر خدمات باتری موبایل می توانید با متخصصین مجموعه باترینو بصورت آنلاین و تلفنی، ارتباط بگیرید؛

شماره تماس؛ 09124992412

اینترنت 4g بیشتر انرژی مصرف میکند یا 3g ؟

این سوال یک جواب کوتاه و یک جواب بلند به همراه خودش دارد جواب کوتاه سوال این است که اینترنت 4g سرعت و انرژی بیشتری نسبت به  اینترنت 3g مصرف میکند. اما پاسخ بلند به این سوال به این گونه است که با روشن و تنظیم کردن شبکه 4g رو تلفن همراه تمامی انرژی های موبایل شروع به تخلیه کردن می شود و در نتیجه باعث می شود تا مصرف باتری موبایل افزایش پیدا کند و به مرور زمان باتری سلامتی خودش را از دست بدهد.

اینرنت 4G یا 3G ?

سرعت انتقال دیتا

همانطور که شبکه 4g در تمامی بخش ها مانند آنتن دهی و سیگنال عملکرد بهتری نسبت به شبکه 3g دارد در بحث انتقال دیتا نیز عملکرد بی نظیری دارد. برای همین از آنجایی که سرعت انتقال داده در شبکه 4g بیشتر است مصرف باتری نیز بالا می رود.

 

امواج و فرکانس

سینگال و فرکانس مهم ترین بخش در شبکه می باشد و همانطور که از قبل گفتیم صد در صد شبکه 4g امواج و فرکانس های رادیویی را بهتر انتقال می دهد و کیفیت بهتری دارد. برای همین هر چقدر سیگنال قوی تر باشد باتری موبایل انرژی کمتری استفاده میکند. به همین دلیل اگر گوشی و شبکه تفلن همراه شما فرکانس پایینی دارد از یک تقویت کننده سیگنال استفاده کنید تا باتری شما کمتر مصرف بشود.

تعویض باتری موبایل باتری نو

آنتن دهی و شبکه

اگر در مکان های مختلف جغرافی در حال جا به جایی باشید و هر کدام از مکان ها در شبکه خودشان نوسان داشته باشند اینترنت موبایل شما بین شبکه های 4g و 3g به صورت اوتوماتیک جا به جا می شوند و این باعث کاهش انرژی باتری شما می شود.

امیدوارم تونسته باشید از مطالبی که در این مقاله به شما ارائه کردیم استفاده کامل را برده باشید و با انجام دادن کار های گفته شده مصرف باتری خودتان را کاهش دهید.

amirali
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *