تعویض باتری آیفون 13

تعویض باتری آیفون 13

آموزش آسان تعویض باتری آیفون 13 | نکات حساس + هزینه‌ها

آیا قصد تعویض باتری آیفون 13 خود را دارید؟ انجام این کار نیاز به حساسیت و دقت بسیار بالایی داشته و هر کسی از پس آن برنمی‌آید؛ به همین دلیل اگر موبایل خود را دوست دارید، هرگز خودسرانه برای تعویض باتری آن اقدام نکنید!

انجام این کار مراحل حساسی دارد که در صورت یک اشتباه کوچک، از کرده خود پشیمان می‌شوید. به همین دلیل ما در این مقاله به زبانی ساده نحوه تعویض باتری آیفون 13 را به شما آموزش می‌دهیم. در وهله اول با مراحل، سپس با نکات بسیار مهم در انتخاب تعمیرکار و در نهایت با هزینه‌ها آشنا می‌شوید.


مراحل تعویض باتری آیفون 13

تعویض باتری آیفون 13 مراحل حساسی دارد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنم حتما آن‌ها را به افراد متخصص بسپرید. این مراحل را در قسمت زیر برایتان توضیح می‌دهیم.

  1. در قدم اول موبایل خود را حتما خاموش و سپس دو عدد پیچ موجود در پایین آن را باز کنید.
  2. حال یک جسم نازک مثل کارت یا چاقو را بادقت دور تا دور موبایل کشیده و قسمت پشت و جلو آن را به طور کامل از هم جدا کنید.
  3. پس از این کار یک پوشش فلزی مستطیلی مشاهده می‌کنید؛ آن را نیز از موبایل جدا کنید.
  4. در این مرحله نیز باید کانکتور متصل به باتری را جدا کنید.
  5. حال نوبت به جداسازی باتری می‌رسد؛ احتمالا این کار به دلیل چسب‌های موجود در پشت باتری کمی سخت باشد؛ به همین دلیل دقت زیادی به خرج دهید.
  6. باتری جدید را در جای موردنظر گذاشته و تمام قطعات جداشده را با دقت به جای قبلی خود برگردانید.

مراحل تعویض باتری آیفون 13 به پایان رسید؛ اما توصیه می‌کنم انجام این کار را حتما به تعمیرکاران حرفه‌ای بسپرید؛ زیرا در صورت انجام کوچک‌ترین اشتباه آسیب شدیدی به موبایلتان وارد می‌کنید. به همین در انتخاب تعمیرکار نیز وسواس زیادی به خرج داده و به نکات زیر حتما توجه کنید.


تعویض باتری موبایل باتری نو

نکات مهم برای انتخاب تعمیرکار

یک تعمیرکار خوب موبایل ویژگی‌های مختلفی داشته که خیال شما را راحت می‌کنند؛ بنابراین قبل از تصمیم‌گیری حتما نکات زیر را مدنظر خود قرار دهید.

آشنایی او با جدیدترین متدهای تعویض باتری

روزانه موبایل‌های جدیدی به بازار وارد می‌شوند که هر کدام ساختار و باتری‌های متفاوتی دارند؛ بنابراین یک تعمیرکار خوب باید از جدیدترین موبایل‌ها و نحوه تعویض باتری‌ آن‌ها اطلاع داشته باشد؛ زیرا روش‌های قدیمی در تعویض باتری موبایل‌های جدید مخصوصا آیفون کاربردی نداشته و حتی به آن‌ها آسیب نیز وارد می‌کند.


سرعت عمل و خوش‌قولی

قطعا هیچ‌کدام از ما دوست نداریم موبایل خود را بری مدت طولانی در اختیار فرد دیگری قرار دهیم، از طرفی تعویض باتری موبایل آن‌قدرها هم طول نکشیده و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. بنابراین حتما در مورد این موضوع نیز مطمئن شده و سپس موبایل خود را به تعمیرکار موردنظر بسپرید.

ارائه سرویس باکیفیت

قطعا همه ما به سلامتی موبایلمان اهمیت زیادی می‌دهیم؛ به همین دلیل حتما تعمیرکاری را انتخاب کنید که سرویسی باکیفیت ارائه داده و تعویض باتری موبایل شما را باکیفیت و بدون هیچ‌گونه آسیبی انجام دهد.

تا اینجا شما با تعدادی از اصلی‌ترین نکات انتخاب تعمیرکار موبایل آشنا شدید؛ اما باید بدانید مهم‌ترین نکته در تعویض باتری آیفون 13 انتخاب باتری اصل و اورجینال است.

شاید یافتن یک باتری باکیفیت و اصل از بین انواع تقلبی آن در بازار کمی سخت باشد؛ اما اصلا نگران نباشید ما در مجموعه باتری نو این دغدغه شما را برطرف می‌کنیم.


باتری نو بهترین مرکز محصولات باکیفیت

باید بدانید هر چقدر هم که تعمیرکار وظیفه خود را عالی انجام دهد، در صورت انتخاب باتری بی‌کیفیت و فیک، تمام زحمات و پول خود را دور ریخته‌اید! باتری نو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه و فروش انواع باتری‌های اصل و اورجینال بوده و شما را از دردسرهای جستجو و باتری‌های تقلبی راحت می‌کند.

بنابراین اگر قصد تعویض باتری آیفون 13 خود را دارید، حتما قبل از هر چیز سری به این فروشگاه زده و از انواع محصولات آن دیدن کنید؛ این مجموعه انواع باتری‌ها را در بهترین کیفیت و قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌تری موارد برایت تعویض باتری آیفون مربوط به هزینه‌هاست؛ اگر در این مورد اطلاعی ندارید بخش زیر را مطالعه کنید.


هزینه تعویض و خرید باتری‌های اصل آیفون

تعویض باتری آیفون هیچ هزینه مشخصی در بازار ندارد؛ به همین دلیل پس از مراجعه به چند مرکز با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید. البته اصلا نگران نباشید؛ زیرا انجام این کار نیاز به هزینه چندانی نداشته و با کم‌ترین قیمت نیز انجام می‌شود. برای اطمینان بیشتر بهتر است از چند مرکز در مورد هزینه انجام این کار پرسیده و سپس تصمیم بگیرید.

شاید بیشترین هزینه پرداختی شما در این زمینه مربوط به خرید باتری باشد؛ حواستان باشد خیلی از افراد باتری‌های فیک و تقلبی را با قیمتی بیشتر و به عنوان انواع اصلی آن به شما می‌فروشند.

از طرفی هرگز کیفیت موبایل خود را با خرید یک باتری ارزان به خطر نیندازید؛ بهترین و مطمئن‌ترین مرکز برای خرید باتری نو بوده و با مشاهده سایت از قیمت و جزئیات هرکدام مطلع می‌شوید.

اگر در زمینه قیمت، خرید یا تعویض باتری با سوال یا ابهامی روبه‌رو شدید، حتما با کارشناسان حرفه‌ای ما در مجموعه باتری نو در ارتباط بوده و از مشاوره‌های فوق‌العاده آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

نکات پایانی در مورد تعویض باتری آیفون 13

در این مقاله شما با مراحل تعویض باتری آیفون 13، نکات انتخاب تعمیرکار و هزینه‌های آن آشنا شدید. در انتها توصیه می‌کنم تا جای ممکن از موبایل و باتری خود به درستی مراقبت کرده و تنها در صورت نیاز و اختلال در عملکرد باتری و موبایل برای تعویض باتری آن اقدام کنید همچنین اگر علاقه مند به این نوع مقالات تعویض باتری هستید مقاله تعویض باتری آیفون 12 رو هم مطالعه کنید.

اگر در زمان تعویض و یا تصمیم‌گیری با ابهامی روبه‌رو شدید، حتما با مشاوران ما در ارتباط بوده و تجربیات و نظرات خود را نیز در بخش زیر با ما در میان بگذارید. این روزها افراد زیادی موبایل آیفون 13 دارند؛ بنابراین با ارسال این مقاله کاربردی، آن‌ها را نیز از این نکات حساس مطلع کنید

MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *