تعویض باتری آیفون 12

تعویض باتری آیفون 12

آموزش تعویض باتری آیفون 12 | نکات حساس برای انتخاب تعمیرکار

آیا قصد تعویض باتری آیفون 12 را دارید؟ باتری موبایل‌ها پس از مدتی استفاده دیگر کارایی قبلی خود را از دست داده و حتی گاهی اوقات عملکرد موبایل را نیز دچار مشکل می‌کنند.

در چنین شرایطی تعویض باتری بهترین راه‌حل است؛ اما انجام این کار مخصوصا در گوشی‌های آیفون به این راحتی‌ها نبوده و مراحل پیچیده‌ای دارد. به همین دلیل باید حتما در این زمینه آموزش ببینید. در این مقاله از صفر تا صد این مراحل، هزینه و همچنین نکات انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم.

 

مراحل تعویض باتری آیفون 12

تعویض باتری آیفون 12 مراحل متفاوتی دارد؛ تمام این موارد را با دقت و حساسیت زیاد دنبال کنید.

  1. در قدم اول شارژ باتری موبایل را به کمتر از 25 درصد رسانده و حتما قبل از تعویض باتری موبایلتان را خاموش کنید؛ زیرا در غیر این صورت احتمال آسیب به آن بسیار زیاد است.
  2. حال جای سیم‌کارت را با استفاده از سوزن مخصوص خارج و سپس دو عدد پیچ موجود در پایین گوشی را باز و جدا کنید.
  3. در این مرحله با استفاده از پدهای حرارتی مخصوص یا ‌‌سشوار، قسمت پایینی ال‌سی‌دی را برای جداسازی بهتر گرم کنید.
  4. شما به ابزار مخصوصی مثل مکش و گیره وکیوم نیاز دارید؛ گیره وکیوم را در پایین ال‌سی‌دی قرار داده و کمی آن را بلند کنید.
  5. حال یک پیک یا جسم نازکی مثل کارت را در فاصله ایجاد شده قرار داده و با حرکت آرام آن، چسب دور تا دور نمایشگر را باز کنید.
  6. پس از باز کردن موبایل، پیچ محافظ اتصال باتری و نمایشگر را باز کرده و آن را بردارید.
  7. با استفاده از ناخن یا پنس، کانکتور را از روی سوکت و سپس کابل نمایشگر را جدا کنید.
  8. درپوش اتصال سنسور جلو را باز و آن را جدا کنید؛ پس از آن نیز نوبت به جداسازی سنسورهای جلو و مجموعه نمایشگر می‌رسد.
  9. حال پس از برداشتن بلندگو، کاور پلاستیکی Taptic Engine و سپس چسب‌های کششی اطراف باتری را بردارید.
  10. در نهایت باتری را با دقت جدا و باتری جدید را جایگزین کنید. پس از این کار تمام قطعات باز شده را بادقت به جای قبلی خود برگردانده و آن را ببندید.

پس از انجام این مراحل تعویض باتری آیفون 12 شما با موفقیت به اتمام می‌رسد؛ اما حواستان باشد انجام این مراحل نیاز به حساسیت بالایی داشته و هر کسی از عهده آن برنمی‌آید.

به همین دلیل توصیه می‌کنم حتما در چنین مواقعی موبایل خود را به افراد متخصص بسپرید؛ البته برای انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای نیز باید به نکات زیر توجه کنید.

 

نکات انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای برای تعویض باتری آیفون 12

برای انتخاب تعمیرکار موردنظر خود حتما تحقیق کرده و ویژگی‌های او را مورد بررسی قرار دهید؛ در زیر با تعدادی از این نکات آشنا می‌شوید.

تخصص و مهارت بالا

اولین و مهم‌ترین نکته برای انتخاب تعمیرکار موبایل تخصص و مهارت او در زمینه تعویض باتری آیفون است. تعویض باتری‌های موبایل مخصوصا آیفون نیاز به دانش و تخصص بالایی داشته و در غیر این صورت آسیب‌های مختلفی به موبایلتان وارد می‌شود. بنابراین قبل از هر چیز به خوبی در مورد مهارت‌ها و تجربه‌ او در این زمینه تحقیق کنید.

استفاده از ابزارهای مخصوص

جداسازی قطعات آیفون برای تعویض باتری نیاز به ابزارهای بسیار مخصوصی دارد؛ یک تعمیرکار حرفه‌ای برای دریافت نتیجه مطلوب‌تر و کم‌خطرتر باید تمام این وسایل را تهیه کند.

هزینه‌های خدمات

هزینه تعویض باتری آیفون 12 یکی از مهم‌ترین عوامل در تصمیم‌گیری هر شخص است؛ البته انجام این کار آن‌قدرها هم هزینه‌بر نیست. برای اطمینان بیشتر قبل از انتخاب تعمیرکار به چند مرکز مراجعه کرده و از هزینه‌های آن‌ها مطلع شوید.

استفاده از باتری اصل

اگر به طور کلی تعویض باتری آیفون خود را به تعمیرکار سپرده‌اید باید خیلی حواستان به باتری جدید باشد؛ زیرا تعداد بسیار زیادی از آن‌ها باتری‌های فیک را به جای اصلی در موبایلتان قرار داده و شما نیز در آن لحظه متوجه نمی‌شوید!

توصیه می‌کنم برای جلوگیری از این اتفاق یا به تعمیرکاران بسیار معتبر مراجعه کنید و یا باتری جدید را خودتان از مراکز معتبر بخرید. حال شاید بگویید: «چگونه و از کجا باتری اصل بخریم؟» در بخش زیر به شما یک مرکز کاملا معتبر را معرفی می‌کنیم.

 

باتری نو بهترین مرکز فروش انواع باتری‌های اصل

اگر دنبال یک باتری باکیفیت و اورجینال می‌گردید، فروشگاه اینترنتی باتری نو بهترین گزینه برای شماست. باتری نو دیگر شما را از گشتن در بازار و انواع کلاهبرداران راحت کرده و انواع و اقسام باتری‌های اصل آیفون را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این مجموعه تجربه درخشانی در زمینه فروش باتری موبایل داشته و همیشه رضایت مشتریان را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما سری به این فروشگاه زده و خریدی بی‌دردسر و راحت را تجربه کنید.

مشاوران ما در مجموعه باتری نو همیشه آماده کمک‌رسانی به شما هستند؛ بنابراین برای رفع سوالات خود یا دریافت راهنمایی حتما با آن‌ها در ارتباط باشید. اگر در مورد هزینه باتری‌ها و یا تعویض آن‌ها سوال دارید، بخش زیر را مطالعه کنید.

 

 

 

 

تعویض باتری موبایل باتری نو

هزینه خرید و تعویض باتری آیفون 12

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید و یا تعویض باتری موبایل، قطعا مربوط به هزینه آن است؛ به همین دلیل گاهی اوقات افراد فریب هزینه‌های پایین را خورده و سلامت موبایل خود را به خطر می‌اندازند؛ البته حواستان باشد هزینه باتری و یا دستمزد تعمیرکار هرگز نشان‌دهنده کیفیت آن‌ها نیست!

هزینه باتری‌ها با توجه به برند و نوع آن‌ها متفاوت هستند؛ برای اطلاع از قیمت هر کدام از آن‌ها به سایت سری زده و جزئیات محصولات را نیز مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و هزینه‌های دقیق‌تر با مشاوران ما در باتری نو نیز در ارتباط باشید.

 

نکات پایانی در مورد تعویض باتری آیفون 12

در این مقاله شما با مراحل تعویض باتری آیفون 12، هزینه آن و همچنین نکات مهم در انتخاب تعمیرکار آشنا شدید. در انتها توصیه می‌کنم حتما این نکات مهم را مدنظر خود قرار داده و سرسری از آن‌ها نگذرید.

زیرا در صورت ایجاد کوچک‌ترین اشتباه، باید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید. اگر با ابهام یا سوالی روبه‌رو شدید، با مشاوران ما در تماس باشید. نظرات و تجربیات خود را نیز در قسمت زیر برای ما نوشته و این مقاله مفید را برای افرادی که به آن نیاز دارند نیز بفرستید.

MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *