قدرتمند ترین باتری گوشی 2021

قدرتمند ترین باتری گوشی

بهترین باتری تلفن همراه در سال 2021 چیست؟

در این مطلب به یک موضوع مهم و دغدغه کاربران و ماستفاده کنندگان تلفن های هوشمند می پردازیم! باتری های موبایل که به تازگی به خاطر امکانات روز افزون آن مصرف بالاتری پیدا میکنند در درجه اهمیت بالایی نیز قرار میگیرند! به همین خاطر این موضوضع یکی از موارد مهمی است که مصرف کنندگان از شرکت های تولید کننده انتظار دارند تا دوام باتری ها را افزایش داده تا به صورت طولانی تری بتوانند از آن استفاده کنند؛ زیرا در عصر کنونی بسیاری از مشاغل وابسته به تلفن های موبایل هستند.

در این مقاله قوی ترین باتری های گوشی 2021 را به صورت آزمایش شده و عملی مورد بررسی قرار دادیم و نتایج را خدمت شما بیان خواهیم کرد! قوی ترین باتری ها صرفا متعلق به محبوب ترین برند یا شناخته شده ترین برند نیست در این رقابت همگی سعی میکنند تا بهترین باتری ها را ارائه دهند که ساعات طولانی تری از روز را دوام آورد و یا اینکه با سرعت بیشتری شارژ شود تا با دسترسی به منبع برق سریع شارژ شوند.

چگونه میتوانیم بهترین باتری گوشی را انتخاب کنیم؟

این یکی از سوال هایی است که هر خریداری برای خرید گوشی جدید خود در ذهن دارد! عمر باتری آیفون چقدر است؟ ما تلفن های همراه بیشماری را سالیانه بررسی می‌کنیم تا بهترین و با دوام ترین باتری ها را از لحاظ تجربی مشخص کنیم! این تست باتری سفارشی که انجام می‌دهیم در آن تلفن‌ها را به کار میگیریم به طور مداوم تا از طریق LTE یا 5G در وب بگردند. در این حالت بیشترین میزان باتری موبایل و تبلت مصرف میشود! این تست تا زمانی که باتری به صورت کامل تمام شود ادامه دارد! وبرای بررسی قدرتمند ترین باتری گوشی به کار می رود. اکثر باتری تلفن های همراه به طور متوسط ​​تلفن حدود 10 ساعت دوام می آورند.

ما به دنبال قدرتمند ترین باتری گوشی هستیم پس این باتری ها باید بیشتر از 10 ساعت دوام داشته باشند!! کارآمدترین دستگاه‌ها در لیست بهترین عمر باتری تلفن را در انواع باتری گوشی آیفون ، سامسونگ و سایر برند ها بررسی مشخص کردیم. زیرا این دستگاه‌ها به راحتی 11.5 ساعت یا بیشتر از استفاده مداوم شما دوام خواهند آورد. و بهترین بخش این است که این گوشی‌ها با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند و اگر شما به دنبال خرید گوشی با باتری قدرتمند و قوی هستید می تواند یک لیست کاربردی عالی برای شما باشد.

در این مطلب به بررسی این تلفن های همراه در 3 پارامتر به شرح زیر می پردازیم:

  • بهترین گوشی هایی که اکنون می توانید بخرید
  •  سریع‌ترین شارژر تلفن‌ها: کدام گوشی‌ها سریع‌تر شارژ می‌شوند؟
  • نوع شارژر و قابلیت فست شارژ

قهرمان فعلی قدرتمند ترین باتری گوشی Moto G Power (2021)در بررسی بهترین باتری موبایل است که برای حداقل 14 ساعت به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی متکی است. جانشین آن – Moto G Power (2022) – مشابه نمونه 2021 بهترین باتری شناخته شده را دارد. در واقع، تلفن‌های موتورولا در تستی که انجام دادیم، بسیار خوب عمل کردند، زیرا پنج دستگاه از 15 آیتم برتر لیستی که برای شما تنظیم کرده ایم را تشکیل می‌دهند!

  1. قدرتمند ترین باتری موبایل گوشی موتورولا Moto G Power 2021

Moto G Power (2021) دارای مشخصات بهتری نسبت به مدل قبلی خود یعنی – Moto G Power 2020 است. اما مهم‌ترین ویژگی در قالب یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باقی می‌ماند که به گوشی اجازه می‌دهد چندین روز بدون شارژ در استفاده معمولی کار کند. پس قوی ترین باتری گوشی در سال 2021 به حساب می آید!

انتظار میرود که موتورولا نسخه ارزان تری از این گوشی را با نسخه 2021 معرفی کند، روندی که با جانشین آن ادامه دارد. بله، مدل دیگری از Moto G Power در این لیست وجود دارد.) در حالی که می توانید Moto G Power (2021) را با قیمت 249 دلار در خارج به فروش میرسد.

اگر نسخه 3/32 گیگابایتی را انتخاب کنید، مدلی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه در اختیار شما قرار خواهد داد. ، می توانید قیمت را به 199 دلار کاهش دهید . شما همچنان همان باتری موبایل قدرتمند و شارژطولانی مدت را دریافت خواهید کرد اما حتی با قیمتی کمتر.

powerful-Motorola-Moto-G-battery

 2. بهترین باتری گوشی Nubia RedMagic 6

ما می‌توانیم در مورد اینکه آیا واقعاً به یک گیمینگ فون نیاز دارید یا خیر بحث کنیم، اما چیزی که آموخته‌ایم این است که تلفن‌های بازی معمولاً عمر باتری بالایی دارند. Nubia RedMagic 6 نیز از این مشاهدات مستثنی نیست و به خاطر عمر باتری فوق‌العاده‌اش، جایزه بسیار توصیه‌شده را از Tom’ Guide دریافت کرده است.

همانطور که نتیجه تقریباً 13.5 ساعته RedMagic 6 در تست باتری را دریافت کرده است! ما از اتفاقی که هنگام فعال کردن صفحه نمایش سریع و تازه گوشی بازی رخ داد بیشتر دلگرم شدیم.از آنجایی که نرخ‌های تازه‌سازی سریع‌تر باتری بیشتری مصرف می‌کنند، زمان کاهش یافته است، اما RedMagic 6 همچنان 11 ساعت و 49 دقیقه در 120 هرتز و 11 ساعت و 16 دقیقه در 165 هرتز باقی می‌ماند.

هر دوی آن زمان ها به اندازه کافی خوب بود که در این لیست بهترین باتری گوشی قرار بگیریم. سایر ویژگی‌های Nubia RedMagic 6 چندان چشمگیر نیستند! اگر می‌خواهید دوربین‌های خوبی با گوشی شما همراه باشد، گوشی های دیگری را در نظر بگیرید! اما هرگز از تمام شدن شارژ با این تلفن بازی نگران نخواهید بود.

 

3 قوی ترین باتری تلفن همراه Moto G Power 2022

 

موتورولا به تولید نسخه‌های جدید Moto G Power ادامه می‌دهد نتایج نشان می دهد عمر باتری ای گوشی هوشمند برای چند روزه دوام می آورد. این محصول مانند مدل های قبلی خود، در تست باتری ما مدت زمان زیادی دوام می آورد، اگرچه از همان سرعت شارژ آهسته دیگر گوشی های سری Moto G برخوردار است.

همچنین یک پردازنده pokey ما را نسبت به نسخه 2021 نسبت به این نسخه از Moto G Power کمتر مشتاق می کند، نسخه ای که همچنان در دسترس است و احتمالاً خرید بهتری است، حتی اگر هرگز پس از اندروید 11 به روز رسانی نشود. Moto G Power.

(2022) با اندروید 11 عرضه می‌شود، اما به‌روزرسانی برای اندروید 12 دریافت می‌کند. حداقل نسخه 2022 با 64 گیگابایت در نسخه 199 دلاری خود عرضه می‌شود که فضای ذخیره‌سازی را که از Moto G Power 2021 با آن قیمت دریافت می‌کنید دو برابر می‌کند.

 

4. گوشی موبایل  Nubia RedMagic 6S Pro

مانند RedMagic 6 که قبل از آن عرضه شده بود، نوع RedMagic 6S Pro کاملاً تست باتری ما را شکست می دهد و زمانی که صفحه نمایش روی 60 هرتز تنظیم شده بود، 13 ساعت و 13 دقیقه دوام می آورد. حتی بهتر از آن، 6S Pro زمانی که نرخ‌های تازه‌سازی سریع‌تری را مانند RedMagic 6 فعال کردیم، افت چندانی نداشت.

در حالی که صفحه نمایش آن روی نرخ تازه سازی 165 هرتز تنظیم شده است، در آزمایش قدرتمند ترین باتری گوشی ما همچنان 12 ساعت و 50 دقیقه باقی ماند. این خبر بسیار خوبی است زیرا 165 هرتز نرخ تازه سازی فوق العاده ای برای بازی های همه جانبه است قدرتمند ترین باتری موبایلبعد از3 مورد معرفی شده میتوان به این گوشی نسبت داد. بنابراین شما قادر خواهید بود تنظیمات نمایشگر RedMagic 6S Pro را بدون ترس از خالی شدن زودهنگام باتری 5050 میلی آمپر ساعتی گوشی به حداکثر برسانید

گوشی‌های مخصوص بازی طرفداران خاص خود را دارد اما دوربین‌های این دستگاه Nubia کیفیت مطلوبی ندارد!! اما اگر می خواهید گوشی مخصوص بازی را داشته باشید، RedMagic 6S Pro در مورد عملکرد یا باتری شما را ناامید نخواهد کرد.

5. قدرتمند ترین باتری گوشی Kyocera DuraForce Ultra 5G UW

به‌عنوان یک تلفن بادوام که به افراد در کارگاه‌های ساختمانی خدمات می‌دهد، باید مدت زمان زیادی بین شارژ کار کند. و این دقیقا همان کاری است که این گوشی به لطف 4500 میلی آمپر ساعت و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 765G انجام می دهد.

زمانی که گوشی بادوام Kyocera را مورد آزمایش قرار دادیم، یک دقیقه کمتر از 12.5 ساعت دوام آورد. این نتیجه به ویژه با توجه به اینکه این گوشی سازگاری 5G را ارائه می دهد، چشمگیر است. با این حال، UW در نام DuraForce نشان می‌دهد که این دستگاه برای کار سریع Ultra Wideband 5G Verizon ساخته شده است، به این معنی که اگر می‌خواهید تلفنی بادوام داشته باشید که در شبکه‌هایی غیر از Verizon کار می‌کند، باید جای دیگری را جستجو کنید.

  1. Asus ROG Phone 5

ما می‌دانستیم که ROG Phone 5 ایسوس برای مدت طولانی با شارژ دوام می‌آورد اما تنها سوال این بود که چه مدت؟؟به هر حال، با قرار دادن یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در داخل یک گوشی، دستگاهی خواهید داشت که برای مدت زمان طولانی دوام می آورد، حتی اگر یک گوشی گیمینگ درجه یک باشد که برای اجرای عناوین سخت طراحی شده است.

در پایان، ROG Phone 5 در تست باتری قوی گوشی ما نزدیک به 12.5 ساعت ماند و صفحه نمایش با نرخ تجدید 60 هرتز تنظیم شده است.

حتی افزایش نرخ تازه سازی به 120 هرتز و اجرای مجدد تست، نتیجه چشمگیر 10 ساعت و 53 دقیقه را به همراه داشت. در استفاده روزمره، ما از جلسات طولانی بازی بدون هیچ ضربه ای در باتری لذت بردیم. حتی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، ROG Phone 5 به لطف پشتیبانی از شارژ 65 واتی، به سرعت شارژ می شود. نیم ساعت شارژ کردن یک گوشی خالی ما را به شارژ 70 درصدی رساند

. ROG Phone 5 مانند گوشی گیمینگ همکار خود Nubia RedMagic 6 برنده دو جایزه بسیار توصیه شده از Tom’s Guide شد  یکی از آنها به عمر باتری برتر آن اشاره کرد.

  1. قدرتمند ترین باتری گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G

این گوشی میان رده سامسونگ ممکن است دارای اتصال 5G باشد، اما این موضوع باعث کاهش عمر باتری samsung galaxy a52 5g نمی شود. این تلفن توانست در آزمایش قدرتمند ترین باتری گوشی سامسونگ 12 ساعت و 19 دقیقه دوام بیاورد.

توجه داشته باشید که زمانی که صفحه نمایش گوشی روی 60 هرتز به‌روزرسانی شد، به زمان فوق‌العاده‌ای رسیدیم. باتری اورجینال موبایل سامسونگ همچنین به شما امکان می‌دهد نرخ تازه‌سازی را روی ۱۲۰ هرتز بسیار سریع تنظیم کنید، یک ویژگی نادر در بین تلفن‌های زیر ۵۰۰ دلار.متأسفانه، این باعث کاهش طول عمر A52 5G می شود، اما باتری قوی سامسونگ نتیجه 10 ساعت و 19 دقیقه در تست باتری ما هنوز بهتر از گوشی های هوشمند معمولی است.

از این دستگاه انتظار شارژ سریع نداشته باشید، مگر اینکه به دنبال شارژر سریع تری باشید.

در حالی کهباتری سامسونگ A52 5G می‌تواند از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی کند، سامسونگ فقط یک شارژر 15 واتی در جعبه گوشی دارد. پس از نیم ساعت، 31 درصد شارژ نسبتاً هوم داشت.

  1. بهترین باتری آیفون 13 پرو مکس

به استثنای آیفون 12 پرو مکس، مدل‌های آیفون 12 مدل 2020 از نظر عمر باتری جایگاهی نداشتند. اپل با تقویت باتری در سری جدید آیفون 13 خود واکنش نشان داد، که شاهد پیشرفت های کلی است، اگرچه هیچ گوشی اپل نمی تواند از iPhone 13 Pro Max دوام بیاورد.

این آیفون در تست قدرتمند ترین باتری گوشی بیش از 12 ساعت دوام آورد، به ویژه چشمگیر است زیرا دارای یک صفحه نمایش تطبیقی است که می تواند نرخ تازه سازی صفحه نمایش 6.7 اینچی را در زمانی که وظیفه شما از یک نمایشگر سریع بهره می برد، افزایش دهد.

این قدرتمند ترین باتری گوشی می تواند انرژی بیشتری مصرف کند، اما باتری بزرگتر آیفون 13 پرو مکس و چیپست کارآمد A15 Bionic این کار را انجام می دهد. ما فقط آرزو می کنیم که اپل نیز سرعت شارژ آیفون های خود را افزایش دهد!

  1. گوشی هوشمند Cat S62 Pro

مانند Kyocera DuraForce در بالا S62 Pro  یک تلفن بادوام است که برای شارژ طولانی مدت ساخته شده است.

و Cat   S62 Pro با تست باتری ما 12 ساعت و 16 دقیقه دوام می آورد. این گوشی تنها با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می‌تواند آن زمان را به پایان برساند، اگرچه برخلاف گوشی Kyocera، Cat S62 Pro به 5G متصل نمی‌شود.

در نتیجه، بررسی قدرتمند ترین باتری گوشی هیچ مودم 5G پر انرژی وجود ندارد. زمانی که نیاز به پر کردن باتری Cat S62 Pro دارید، سریع‌ترین زمان شارژ را دریافت نخواهید کرد.

پس از 15 دقیقه شارژ، گوشی به 17 درصد شارژ خود بازگشت و پس از نیم ساعت به 37 درصد رسید.

  1. گوشی موتورلا مدل Motorola One 5G Ace

تسلط موتورولا بر ماندگارترین لیست تلفن های ما با Motorola One 5G Ace ادامه دارد، اگرچه نتیجه 12 ساعته این دستگاه در تست ما قابل توجه است.

گوشی جدید Motorola One یک دستگاه 5G است و 5G می تواند انرژی زیادی مصرف کند. Motorola One 5G Ace با استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با این خواسته ها مقابله می کند. این بیش از حد کافی است تا شما را با شارژ کردن در طول روز بگذرانید. مدتی طول می کشد تا گوشی شما شارژ شود. Motorola One 5G Ace تنها پس از 30 دقیقه به شارژ 25 درصدی بازگشت. اما این یک تلفن 5G نسبتاً ارزان با قیمت 399 دلار است، بنابراین می‌توانید با کمتر از 400 دلار یک گوشی باتری قدرتمند بادوام را انتخاب کنید که به شبکه سریع‌تر متصل می‌شود.

  1. گوشی هوشمند Moto G Pure

این محصول دربررسی قدرتمند ترین باتری گوشی دو ویژگی دارد: قیمت پایین و باتری که در آزمایش ما تقریباً 12 ساعت دوام می آورد. موتورولا عمر باتری چند روزه را وعده می دهد و در استفاده منظم، می توانیم تأیید کنیم که قطعا جواب است. سرعت شارژ 10 واتی گوشی مدتی طول می کشد تا باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که Moto G Pure را تامین می کند، شارژ شود.

قدرتمندترین باتری موبایل با قیمت 159 دلار  Moto G Pure  را گزینه مناسبی تبدیل میکند.به خصوص اگر به تلفنی با اتصال 5G نیاز ندارید. اما Moto G Pure محدودیت‌های دیگری نیز دارد و اگر بتوانید کمی بیشتر خرج کنید، می‌توانید گوشی‌های موتورولا دیگری را پیدا کنید که عمر طولانی‌تری دارند و ویژگی‌های بیشتری ارائه می‌دهند.

  1. گوشی هوشمند OnePlus Nord N10 5G

گوشی دیگری است که اجازه نمی دهد نیازهای 5G بر عمر باتری آن تأثیر بگذارد. اما برخلاف سایر گوشی‌های 5G موجود در این لیست از دستگاه‌های بادوام، OnePlus Nord N10 5G قیمت چندانی ندارد و اکنون که در ایالات متحده عرضه شده است و با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد.

این دستگاه OnePlus را به مقرون به صرفه‌ترین دستگاه 5G تبدیل می‌کند. برای بیش از 11 ساعت در تست باتری ما. به طور خاص، باتری OnePlus Nord N10 5G تنها در 11 ساعت و 48 دقیقه تمام شد، که یک نتیجه چشمگیر برای هر گوشی است.

اینکه ما این نتیجه را در بررسی قدرتمند ترین باتری گوشی با نرخ تازه‌سازی سریع‌تر 90 هرتز نمایشگر فعال در صفحه نمایش Nord N10 به دست آوردیم، نشان می‌دهد که OnePlus با بهترین استفاده از باتری 43000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. به لطف پشتیبانی از فناوری OnePlus Warp Charge 30T که گوشی را پس از 30 دقیقه به 68 درصد برمی‌گرداند، شارژ نیز سریع است.

  1. باتری گوشی هوشمند آیفون 13

آیفون 13 پرو مکس تنها دستگاه جدید اپل نیست که به لیست بهترین باتری گوشی ما پیوسته است. آیفون 13 پرو همچنین به لطف باتری بزرگتر و تراشه A15 Bionic کارآمدتر، جهشی بزرگ در طول عمر باتری نسبت به نسل قبلی خود انجام می دهد. مانند iPhone 13 Pro Max، iPhone 13 Pro یک صفحه نمایش ProMotion تطبیقی ارائه می دهد که نرخ به روز رسانی صفحه را تغییر می دهد و عمر باتری قوی آن را حتی بیشتر چشمگیر می کند

تنها مشکل آخرین دورگوشی های آیفون‌، سرعت شارژ آن‌ها است. سقف شارژ سیمی 20 وات است در حالی که شارژ بی سیم با لوازم جانبی MagSafe اپل به 15 وات می رسد. در دنیایی که گوشی‌های اندرویدی سرعت شارژ را بالا می‌برند، اپل باید از این ویژگی در قدرتمندترین باتری هم پیروی کند.

  1. باتری گوشی هوشمند سامسونگ A32 5G

گوشی‌های میان‌رده سامسونگ ثابت می‌کنند که دستگاه‌های بادوام هستند، زیرا سامسونگ گلکسی A32 5G با 5000 میلی‌آمپر/ ساعت به جایگاهی در لیست بهترین دوام باتری گوشی ما رسیده است.

حتی با اینکه نمایشگر گوشی روی ۹۰ هرتز به‌روزرسانی شده است، باتری اصل موبایل سامسونگ گلکسی A32 در آزمایش ما بیش از ۱۱.۵ ساعت دوام آورد. زمانی که نرخ رفرش را روی 60 هرتز قرار دادیم، گوشی بیش از 12 ساعت دوام آورد. انتظار نداشته باشید گلکسی A32 5G سریع شارژ شود، زیرا باتری قوی سامسونگ فقط از شارژ سیمی 15 واتی پشتیبانی می کند. اما با قیمت 279 دلار، Galaxy A32 5G یک راه مقرون به صرفه برای اطمینان از دوام تلفن شما در طول روز است.

  1. قدرتمند ترین باتری گوشی موتورولا مدل Edge 5G UW

گنجاندن Motorola Edge 5G UW در لیست قوی ترین باتری گوشی با یک هشدار بزرگ همراه است.در حالی که Edge در تست باتری ما بیش از 11.5 ساعت دوام آورد، اما با تنظیم صفحه نمایش روی نرخ تازه سازی 60 هرتز بود.زمانی که نرخ نوسازی تطبیقی ۱۴۴ هرتز را برای نمایشگر ۶.۸ اینچی روشن کردیم، نتیجه باتری ۲ ساعت کاهش یافت.

با توجه به اینکه Edge در طول آزمایش قدرتمند ترین باتری موبایل تا چه اندازه در استفاده روزمره خود مقاومت می کند، مایلیم اجازه دهیم این افت از بین برود.

علاوه بر این، این گوشی دارای شارژ 30 واتی TurboPower است که پس از نیم ساعت باتری خالی شده به 56 درصد می رسد. با مجموعه ویژگی‌هایش، قیمت جذابی نسبت به سایر گوشی‌ها ارائه می‌کند، و اگر مشتری Verizon هستید، Motorola Edge 5G UW گزینه خوبی برای 5G است.

MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *