برسی سلامت باتری با برنامه AccuBattery

برسی سلامت باتری با برنامه AccuBattery

برسی سلامت باتری با برنامه AccuBattery برای اندروید

سیستم عامل اندروید یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین سیستم عامل های جهان به حساب می آید و همچنین، بیش از 3 میلیارد دستگاه فعال اندروید در جهان وجود دارد. برای همین برنامه های زیادی برای این سیستم عامل وجود دارد اپلیکیشن های کابردی مانند AccuBattery که با آن می توانید سلامت باتری موبایل خود را برسی کنید. پس با ما همراه باشید تا طرز استفاده از این برنامه را یاد بگیرید.

قبل از هر چیزی باید برنامه AccuBattery از Google Play دانلود کنید.

1 .بر روی آیکون Google Play ضربه بزنید.

google play
  1. 2. حالا اسم برنامه AccuBattery سرچ و آن را دانلود کنید.
download

بعد از نصب برنامه حالا نوبت به نحوه کار با آن می رسد اما قبل از برسی باید ببنیم که اصلا اپلیکیشن AccuBattery چگونه کار میکند.

AccuBattery چه کاری انجام می دهد ؟!

برنامه AccuBattery مانند یک آنالیزور عمل میکند که بعد از چند بار شارژ کردن گوشی خود اطلاعات به دست آورده را به شما ارائه میکند. البته برای اینکه نتیجه بهتری به دست بیارید بهتر است حداقل 10 تا 20 بار چرخه شارژ خود را تکمیل کنید. در واقع AccuBattery میزان انرژی استفاده از باتری را محاسبه می کند تا درصد سلامتی باتری را به دست بیاورد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این برسی ها همیشه درست نیستند و ممکن است بعضی وقت ها درست کار نکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باتری موبایل سامسونگ، باتری موبایل آیفون و همچنین دیگر خدمات باتری موبایل می توانید با متخصصین مجموعه باترینو بصورت آنلاین و تلفنی، ارتباط بگیرید؛

شماره تماس؛ 09124992412

کاربرد های AccuBattery

  1. 1.در این بخش میتوانید میزان شارژ و دمای دستگاه خود را برسی کنید
کاربرد های AccuBattery
  1. 2. همچنین، در بخش charged میتوانید میزان میلی آمپر جذب شده توسط باتری و این نوع موارد را برسی کنید.
Charge speed
  1. 3. به طور کلی میتوان گفت در بخش Charge speed شما میتوانید درصد شارژ در هر ساعت و درصد شارژ خاموش بودن یا روشن بودن گوشی خودتان برسی کنید که کاربردی ترین بخش نرم افزار AccuBattery می باشد.
مصرف باتری
  1. 4. یک بخش در برنامه AccuBattery وجود دارد که با آن می توانید مصرف باتری در هر برنامه را ببنید. برای مثال اگر 2 ساعت از یوتوب استفاده کرده باشید به شما نشان میدهد چقدر مصرف باتری داشته اید.

 

امیدواریم تونسسته باشیم تا شما را کامل با این برنامه آشنا کرده باشیم و اطلاعات مفیدی دریافت کرده باشید. پس اگر شماهم از سیستم عامل اندروید استفاده میکنید برنامه کاربردی AccuBattery را نصب کنید و با استفاده از ویژگی های آن از سلامت باتری خود مطمن شوید.

amirali
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *