باتری موبایل_ بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A30

باتری موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی A30 _ تلفن‌های هوشمند سامسونگ، محبوبیت زیادی در نزد ایرانیان دارند. به خصوص که در بازه زمانی فعلی و خروج بسیاری از برندها از بازار ایران، سامسونگ با محصولات متنوع خود، یکی از معدود گزینه‌های پیش رو برای مشتریان به حساب می‌آید.

مخصوصاً گوشی‌های سری A که با توجه به قیمت مناسبی که دارند، مشخصات قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌کنند. سامسونگ از ابتدای سال 2019، تغییری بزرگ در سبک نامگذاری گوشی‌های خود ایجاد کرد (باتری موبایل)

که ثمره آن، دو رقمی شدن عدد موجود در نام گوشی‌ها بود. به این صورت که دیگر خبری از گوشی ها با نام A3 و A5 و … نیست و این مدل ها به صورت A30 و A50 و … تغییر نام دادند.

گوشی سامسونگ گلکسی A30 یک مدل متوسط از خانواده A در سال 2019 است که در مجموع، یک میان رده نسبتاً کامل به حساب می آید. این تلفن هوشمند در واقع نسخه‌ای ارزانتر از گوشی A50 است

که از نظر ظاهری شباهت زیادی به آن دارد. در واقع سامسونگ با حذف برخی قابلیت‌های گلکسی A50، گوشی A30 را با قیمتی ارزانتر روانه بازار کرد.

با باتری نو در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

بررسی

گوشی سامسونگ گلکسی A30 جزو یکی از تولیدات طرفدار کمپانی سامسونگ می باشد که با توجه به بازار جهانی این روزها در ایران توانسته جزو معدود برندهایی باشد که همچنان محبوبیت و طرفدارای بسیار زیادی در سرتاسر ایران دارد.

تمامی این محبوبیت ها و فروش بالا به دلیل گوشی های سری A می باشد که با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهایی که دارند اما با قیمت های فوق العاده مناسبی به بازار عرضه می‌شوند (باتری موبایل)

و کاربران به دنبال همچین گوشی‌هایی در این روزها هستند که بتوانند با هزینه‌های کم تمامی قابلیت های یک گوشی سطح متوسط را داشته باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A30 _ از تغییرات بزرگی که کمپانی سامسونگ برای تولید گوشی‌های هوشمند خود قرار داد و باعث تحول بسیار بالایی در سرمایه‌گذاری و فروش این سری از گوشی ها شد

عددهای دو رقمی می باشد که در کنار پسوند A در این روزها قرار گرفت به عنوان مثال دیگر خبری از گوشی‌هایی مانند A3 نمی‌باشد و انتقال یافته است به تولید گوشی‌هایی مانند A30.

گوشی سامسونگ گلکسی a۳۰ یک میان رده با کیفیت می باشد که در سال ۲۰۱۹ تولید و روانه بازار جهانی شد.
از سال ۲۰۱۹ که این گوشی وارد بازار شد توانست فروش فوق العاده بالایی از طرف خریداران و کاربران گلکسی داشته باشد که این فروش بالا نشان‌دهنده کیفیت بالای این سری از گوشی های تلفن همراه می باشد.

اگر بخواهیم برای شما گوشی ای را مثال بزنیم که شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های گلکسی a۳۰ دارند گوشی‌های سامسونگ گلکسی a۵۰ میباشد که از لحاظ شباهتی و از لحاظ ظاهر و طراحی شباهت بسیار بالایی با این سری از تولیدات کمپانی سامسونگ دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A30 _ اما تفاوت جالبی که دارند قیمت این دو گوشی با یکدیگر می باشد که نسخه گوشی های A30 با قیمت ارزان تری نسبت به نسخه گوشی های a۵۰ دارند روانه بازار شدند. (باتری موبایل)

با صفحه نمایش Infinity-U بیشتر ببینید

صفحه نمایش Infinity-U، لبه به لبه و 6.4 اینچی کامل، به این معنا است که می‌توانید خودتان را در بازی‌ها و ویدیوهای دلخواهتان غرق کنید.

Galaxy A30 با صفحه نمایش FHD+ sAMOLED تقریباً لبه به لبه، مفهوم سرگرمی را از نو طراحی می‌کند تا به شما چیزی فراتر از آنچه دوست دارید، ارائه دهد.

صیقلی و در رنگ‌های خیره‌کننده

گوشی سامسونگ گلکسی A30 اندازه‌ای باریک اما بادوام 7.7 میلی‌متری با پوشش رویه براق دارد. گوشی را بچرخانید تا حسگر اثر انگشتی را که به دقت تعبیه شده است

و پشت شیشه‌ای سه‌بعدی را که مکمل طراحی صیقلی و برتر Galaxy A30‎ است، ببینید. برای سادگی رنگ‌های سفید یا سیاه را انتخاب کنید یا با رنگ‌های قرمز یا آبی جلب توجه کنید.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A30

اغلب پردازنده‌های بکار رفته در گوشی‌های سامسونگ ساخته خود این شرکت می‌باشند. گوشی گلکسی آ۳۰ از چیپست اگزینوس ۷۹۰۴ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری سامسونگ و پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد

که این پردازنده از ۲ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی و ۶ هسته ۱٫۶ گیگاهرتزی تشکیل شده است و این تراشه برای استفاده همزمان چندین برنامه و تماشای ویدیو عملکرد خوب و قدرتمندی دارد. (باتری موبایل)

گوشی سامسونگ گلکسی A30 _ پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن چیپ  Mali-G71 MP2 است که در اجرای بازی‌ها نقش اساسی را برعهده دارد و امکان اجرای بازی‌ها را به راحتی برای کاربران فراهم می‌کند.

Galaxy A30 با دو حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و به ترتیب با رم‌های ۳ و ۴ گیگابایت به بازار عرضه شده است. تفاوت این دو رم فقط در سرعت عملکرد برنامه‌ها و سیستم عامل است.

همچنین انتخاب ظرفیت حافظه داخلی به نیاز کاربر بستگی دارد. این دستگاه می‌تواند از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت با فعال بودن همزمان دو سیم کارت پشتیبانی نماید زیرا درگاه کارت حافظه از جایگاه سیم‌ کارت‌ها مجزا است.

نسخه سیستم عامل اجرا شده در این گوشی اندروید ۹٫۰ است و با استفاده از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، One UI در گلکسی A30 و با در اختیار گذاشتن قابلیت‌های نرم افزاری متعدد این گوشی را کاربر پسندتر کرده است.

باتری موبایل سامسونگ مدل Galaxy A30

گوشی سامسونگ گلکسی A30 _ به منظور تامین انرژی مورد نیاز Galaxy A30 از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده است. این باتری از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی و توانسته عمر بالایی را به این گوشی میان رده ببخشد. (باتری موبایل)

گوشی سامسونگ گلکسی A30
گوشی سامسونگ گلکسی A30
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *