باتری تقویت شده آیفون چیست؟

باتری تقویت شده آیفون چیست؟

باتری تقویت شده آیفون چیست؟ | همه آنچه که باید بدانید

باتری تقویت شده آیفون چیست؟احتمالا بارها نام باتری تقویت شده آیفون به گوشتان خورده است؛ اما آیا معنی واقعی آن را می‌دانید؟ قطعا تمام موبایل‌ها پس از مدتی با ضعف یا خرابی باتری روبه‌رو می‌شوند؛ آیا دوست دارید در چنین شرایطی کیفیت و عملکرد آن‌ها را به روزهای اولش برگردانید؟

باتری تقویت شده آیفون دقیقا همان چیزی است که دنبالش می‌گردید! در این مقاله تمام موارد مورد نیاز در مورد این نوع باتری‌ها را از ویژگی‌ها و تفاوت آن با باتری‌های اصل گرفته تا روش خرید آن‌ها آشنا می‌شوید. در وهله اول باید ببینیم اصلا باتری تقویت شده آیفون چیست؟

 

باتری تقویت شده آیفون چیست؟

باتری‌های تقویت‌ شده از باکیفیت‌ترین انواع باتری‌های آیفون بوده و ساختار متفاوتی نسبت به انواع معمولی و پیش فرض آن دارند. در واقع باتری‌های تقویت شده آیفون سفارشی بوده و در تهیه آن‌ها از بهترین مواد استفاده شده است و به همین دلیل عملکرد بهتر و طول عمر بیشتری نسبت به باتری‌های معمولی دارند.

 

مزایای باتری تقویت شده آیفون

این نوع باتری‌های تقویت شده در مقایسه با انواع معمولی و رایج آن مزایای متفاوتی دارند؛ یکی از این موارد بیشتر بودن ظرفیت این باتری‌ها و همچنین شارژدهی بهتر آن‌هاست. علاوه بر این باتری‌های تقویت شده طول عمر بالاتر و کیفیت و قدرت بیشتری نیز دارند و حتی به باتری اصلی و اورجینال موبایلتان شبیه هستند!

بنابراین با خرید آن حتی به کیفیت و عملکرد بهتر موبایلتان کمک می‌کنید! از دیگر ویژگی‌های این باتری‌ها می‌توان به مقاومت زیادشان در برابر تخریب‌پذیری، وجود سل‌های تقویت شده و… اشاره کرد.

جالب است بدانید یک باتری تقویت شده تنها 2 درصد امکان خرابی داشته و به همین دلیل خیال شما را از بابت کیفیت راحت می‌کند. البته باید بدانید نسبت به باتری‌های معمولی کمی گران‌تر بوده؛ اما قطعا ارزش خرید را دارد!

حال یک سول از شما دارم؛ به نظرتان باتری تقویت شده و اورجینال چه تفاوتی با هم دارند؟ در بخش زیر پاسخ آن را دریافت می‌کنید.

 

 

باتری تقویت شده

باتری تقویت شده آیفون چیست؟ و تفاوت آن با باتری اورجینال

باتری‌های تقویت شده تعداد سل‌های بیشتری دارند؛ بنابراین میزان شارژ بیشتری داشته و نسبت به باتر‌ی‌های اصل، مدت زمان بیشتری به شما کار می‌دهند. علاوه بر این باید بدانید در ساخت باتری‌های تقویت شده از آی‌سی باکیفیت، مواد نانو و همچنین پودرهای خاص استفاده شده است و تمام این موارد باعث افزایش عمر باتری موبایلتان می‌شوند.

از طرفی باید بدانید میزان ولتاژ باتری‌های تقویت شده و اورجینال یکسان بوده و درنتیجه به یک اندازه ولتاژ به گوشی وارد می‌کنند.

حتما می‌دانید این روزها یافتن یک باتری اصل در ایران کار ساده‌ای نبوده و بیشتر باتری‌های موجود تقلبی و بسیار بی‌کیفیت هستند؛ جالب است بدانید این باتری‌های کپی خیلی سخت از نوع اورجینال مانند ایفون XS یا باتری اوریجنال آیفون MAX pro 12 آن قابل تشخیص هستند. باتری‌های تقویت شده در شرکت‌های کاملا معتبر ساخته می‌شوند و به همین دلیل کاملا قابل تشخیص و مطمئن هستند.

علاوه بر این موارد خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند باتری‌های تقویت‌ شده آیفون به موبایلشان آسیب می‌رساند. نظر شما چیست یعنی باتری های تقویت شده به موبایل ضرر می رسانند؟ در بخش زیر به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.


آیا باتری تقویت شده آیفون باعث آسیب به گوشی می‌شود؟

برخلاف تصور بسیاری از افراد باید بدانید این باتری‌ها هیچ ضرری برای موبایلتان نداشته و دقیقا مانند باتری‌های اصل آیفون عمل می‌کنند؛ بنابراین اصلا در این زمینه نگران نباشید!

متاسفانه افراد زیادی فریب قیمت‌های پایین را خورده و به جای خرید باتری‌های تقویت‌شده و یا اورجینال، به انواع بی‌کیفیت و تقلبی آن رو می‌آورند؛ قطعا این نوع باتری‌های فیک باعث آسیب‌های متفاوتی به گوشی می‌شوند.

البته اگر دوست دارید از اصل بودن باتری‌ تقویت شده مطمئن شوید می‌توانید از دستگاه تست باتری استفاده کنید. این دستگاه تمام اطلاعات مربوط به باتری موردنظر

و همچنین استانداردهای شرکت اپل را بررسی کرده و بر اساس آن‌‌ها کیفیت باتری را تشخیص می‌دهد. جالب است بدانید خیلی از باتری‌های تقلبی، پس از تعویض اصلا سلامت باتری را به شما نمایش نمی‌دهند!

تا اینجا با تمام موارد موردنیاز در مورد باتری تقویت شده آشنا شدید؛ حال آیا فروشگاه قابل اعتمادی را برای خرید این باتری‌ها می‌شناسید؟ در بخش زیر به شما در خرید آن‌ها کمک می‌کنیم.


خرید باتری تقویت شده آیفون

حالا که به این سوال یعنی باتری تقویت شده آیفون چیست جواب دادیم باید بریم سراغ خرید تمام موبایل‌ها در روزهای اول خرید، باتری‌های فوق‌العاده‌ای داشته و بالاترین عملکرد خود را نشان می‌دهند؛ اما به مرور زمان و به دلایل متفاوت، باتری‌ها افت کرده و کمی اذیت‌کننده می‌شوند؛ به همین دلیل خیلی از افراد تصمیم به تعویض آن‌ها می‌گیرند.

باید بدانید بهترین جایگزین برای باتری‌های اورجینال؛ باتری‌های تقویت شده هستند؛ زیرا کیفیت و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارند؛ بنابراین خرید آن‎‌ها بسیار عاقلانه است.

آیا فروشگاه معتبری را در زمینه خرید این باتری‌ها می‌شناسید؟ فروشگاه اینترنتی باترینو یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ها در زمینه فروش انواع باتر‌ی‌های تقویت‌شده، اصل و اورجینال است.

شما می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات و قطعات را با بهترین قیمت‌ها در این فروشگاه پیدا کنید. علاوه بر این اگر در زمینه خرید، انتخاب و… سوال یا ابهامی داشتید، حتما با کارشناسان ما در تماس بوده و از مشاوره‌های تخصصی آن‌ها بهره‌مند شوید.

میخوای باتریتو تقویت کنی؟! بسپرش به باتری نو

سخن پایانی در مورد باتری تقویت شده آیفون

 در این مقاله شما با تمام موارد مورد نیاز از مفهوم و ویژگی‌ها گرفته تا خرید این نوع باتری‌ها آشنا شدید. من بارها افرادی را دیده‌ام که به محض خراب شدن باتری موبایلشان، تصمیم به خرید گوشی جدید می‌گیرند!

قطعا در این روزها به دلیل هزینه‌های سرسام‌آور موبایل، خرید یک گوشی جدید اصلا به صرفه نیست؛ شما با یک هزینه خیلی کمتر و خرید باتری‌های تقویت شده و باکیفیت، می‌توانید عملکرد موبایلتان را به روزهای اولش برگردانید.

اگر سوالی در این زمینه دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در ارتباط بوده و نظرات یا تجربیات خود را نیز در بخش زیر با ما در میان بگذارید. این مقاله کاربردی را برای افراد علاقه‌مند به آیفون نیز بفرستید.

MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *