باتری تبلت_ خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31

باتری تبلت

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31_ بررسی برنامه‌های سامسونگ برای توسعه خطوط تولید گوشی‌های هوشمندش اصلاً کار آسانی نخواهد بود.

این شرکت کره‌ای اگرچه باعث پیچیده‌تر شدن صنعت تلفن‌های همراه شده ولی از طرفی ترندهای مختلفی را نیز به این حوزه وارد کرده است.

با باتری نو در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

طراحی و کیفیت ساخت

گوشی سامسونگ A31 از طراحی مدرن و بروزی برخوردار است. در جلوی این گوشی علاوه بر صفحه‌نمایش با حاشیه‌های بسیار باریک، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه نیز مشاهده می‌شود. (باتری تبلت)

با توجه به الگوی خاص و ویژه‌ای که سامسونگ برای قاب پشتی در نظر گرفته این محصول در مقابل نور، جلوه خاصی از خودش را به نمایش می‌گذارد که بسیار جذاب و دیدنی است.

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ در پشت این گوشی چهار دوربین و یک فلش درون قابی مستطیلی شکل قرارگرفته‌اند و لوگوی سامسونگ کمی پایین‌تر از دوربین‌ها خودنمایی می‌کند.

در سمت راست گوشی کلیدهای پاور و کنترل حجم صدا گوشی قرارگرفته و سمت چپ نیز محل قرارگیری سیم‌کارت می‌باشد.

در قسمت پایینی گوشی سامسونگ A31 شاهد قرارگیری درگاه ارتباطی Type C، اسپیکر و جک 3/5 میلی‌متری صدا هستیم. ابعاد این گوشی 8.8×73.1×159.3 میلی‌متر می‌باشد و وزنی معادل 185 گرم دارد.

صفحه نمایشی شگفت‌انگیز که برای حالت سینمایی ساخته شده است

خود را در صفحه نمایش Infinity-U با اندازه 6.4 اینچی Galaxy A31 غرق کنید. با نسبت ابعاد عریض، صفحه نمایش شما از لب تا لب با محتوا پر می‌شود. ویدیوها، بازی‌ها و پخش‌های زنده‌ مورد علاقه‌تان را بر روی این صفحه درخشان FHD+ Super AMOLED تماشا کنید. (باتری تبلت)

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ گوشی سامسونگ A31 در ساخت گوشی میان رده خود از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپر امولد استفاده کرده است. رزولوشن 2400×1080 پیکسل تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا به نمایش می‌گذارد

و تراکم پیکسلی 411 پیکسل در هر اینچ سبب شده تا جزئیات به‌راحتی قابل‌مشاهده باشند. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی %84.9 است که نسبت تصویر 20:9 را ارائه می‌کند.

این نمایشگر با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش شمارا لب تا لب از محتوا پر می‌کند که تماشا فیلم و بازی کردن در گوشی سامسونگ A31 را بسیار لذت‌بخش می‌کند. نمایشگر نسبتاً بزرگ این گوشی کیفیت مطلوبی دارد که می‌تواند مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

دوربین چهارگانه فوق‌العاده برای ثبت صحنه بیشتر

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از وضوح فوق‌العاده بالا استفاده کنید تا در روز و شب عکس‌های واضح بگیرید. دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی 123 درجه منظره بیشتری را ثبت می‌کند.

برای گرفتن عکس‌های نمای نزدیک فوق‌العاده باکیفیت، دوربین ماکروی 5 مگاپیکسل ارتقایافته را انتخاب کنید و مطمئن باشید با وجود جلوه‌های متعدد «فوکوس زنده» در دوربین عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی، سوژه همواره برجسته می‌ماند.

دوربین ماکرو برای ثبت جزئیات بسیار نزدیک

دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی (40 میلی‌متری) تعبیه‌شده در دوربین چهارگانه با شفافیت و کیفیت بالا تصویربرداری می‌کند و به شما کمک می‌کند

جزئیات فوق‌العاده دقیقی از عکس‌های نمای نزدیک را برجسته کنید. تاری طبیعی پس‌زمینه (بوکه) را به کار بگیرید تا سوژه خود را مجزا کنید و آن را متمایز نمایید. (باتری تبلت)

سخت افزار گوشی سامسونگ A31

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ گلکسی A31 سامسونگ از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای بهره گرفته است که به‌راحتی از پس پردازش‌های سنگین برمی‌آید و نیاز کاربران را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

سامسونگ گلکسی A31 در سه نسخه با حافظه‌های 64 با 4 گیگابایت رم و 128 با 4/6 گیگابایت رم عرضه‌شده است که رم بیشتر به‌منزله سرعت بیشتر در اجرای برنامه و قدرت پردازشی بالاتر است.

اگر این میزان از حافظه داخلی پاسخگوی نیازهای شما نیست می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه جانبی MicroSD ظرفیت ان را به میزان چشمگیری افزایش دهید.

سخت‌افزار سامسونگ گلکسی A31 عملکرد مطلوبی دارد و نیاز شمارا برطرف می‌سازد. استفاده کردن از پردازنده اختصاصی سامسونگ در سامسونگ گلکسی A31 عملکرد بی‌عیب و نقص ان را فراهم آورده است

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ و سبب شده است تا این سخت‌افزار هماهنگی بیشتری داشته و خروجی ان مطلوب‌تر باشد.

باتری تبلت_ باتری و اسپیکر گوشی سامسونگ A31

گوشی سامسونگ A31 از یک باتری 5000 میلی‌امپری تغذیه می‌کند که ظرفیت بالایی دارد. سامسونگ گلکسی A31 از قابلیت شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت‌زمان کمی شارژ باتری شما به مقدار قابل‌توجهی افزایش دهد. (باتری تبلت)

گوشی سامسونگ A31 با ظرفیت بالایی که دارد 1 روز کامل شمارا همراهی می‌کند و گاها تا روز بعد هم دوام می‌آورد . اسپیکر سامسونگ گلکسی A31 از کیفیت صدا مناسبی برخوردار است.

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ صدا رسا و با توان خروجی بالا در این گوشی به‌راحتی فضا اطراف را فرامی‌گیرد، البته با افزایش حجم صدا از کیفیت آن کاسته می‌شود که تفاوت آن خیلی احساس نمی‌شود.

نرم افزار گوشی سامسونگ A31

سامسونگ گلکسی A31 با اندرید 10 و جدیدترین نسخه از رابط کاربری سامسونگ یعنی OneUI2 وارد بازار شده است. به جرات می‌توان گفت در این گوشی هیچ‌گونه لگ و کندی خاصی مشاهده نمی‌شود که می‌تواند یک تجربه فراگیر موبایلی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31 _ سامسونگ در این نسخه از رابط کاربری سعی کرده تا حد امکان محیط بهینه‌تری را ایجاد کند تا کاربران از کار کردن با گوشی خود یک تجربه عالی داشته باشند. (باتری تبلت)

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31
خصوصیات گوشی Samsung Galaxy A31
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *