باتری تبلت_ بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A31

باتری تبلت

گوشی سامسونگ گلکسی A31_ بررسی برنامه‌های سامسونگ برای توسعه خطوط تولید گوشی‌های هوشمندش اصلاً کار آسانی نخواهد بود.

این شرکت کره‌ای اگرچه باعث پیچیده‌تر شدن صنعت تلفن‌های همراه شده ولی از طرفی ترندهای مختلفی را نیز به این حوزه وارد کرده است.

با باتری نو در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A31

امروزه شرایط به گونه‌ای پیش رفته که به خاطر فاکتورها و فرآیندهای گوناگون، بازار گوشی‌های هوشمند به یک‌باره چه از نظر اسمی و چه از نظر ظاهری تغییر می‌کنند. (باتری تبلت)

این قانون برای دستگاه‌های میان‌رده بیشتر صادق است و یکی از موارد مهم نیز مدل گلکسی Galaxy A31 می‌باشد.

این موبایل یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌هایی است که از نمایشگر Super AMOLED بهره می‌برد بنابراین نسبت به برادران کوچکتر خود یعنی گلکسی ای 21 اس  و گلکسی Galaxy A11 یک برتری محسوس دارد.

البته با بررسی سایر نمایندگان سامسونگ در خط تولید گلکسی ای (Galaxy A) راحت‌تر می‌توانیم به نتیجه مشخصی برسیم و بگوییم که این موبایل‌ها تقریباً حالا در یک مسیر ثابت حرکت می‌کنند

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ به خصوص آنکه گلکسی A31 و گلکسی Galaxy A41 حالا هر دو نمایشگرهای حداقل 6 اینچی و باتری حداقل 3000 میلی‌آمپری دارند. در این میان، شاید برخی‌ها اعتقاد داشته باشند که این قطعات برای مدل دوم قدیمی است

اما باز هم باید فعلاً با این شرایط کنار بیاییم. بد نیست اشاره کنیم که گوشی مورد بحث ما به خاطر باتری و نمایشگر، از گلکسی A41 برتر است. (باتری تبلت)

باتری تبلت_ بررسی

اوضاع وقتی پیچیده‌تر می‌گردد که دستگاه‌های سری گلکسی ام (Galaxy M) وارد میدان می‌شوند. برای مثال، مدل گلکسی ام 21 (Galaxy M21) از نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED و باتری 6000 میلی‌آمپری و یک پردازنده نسبتاً متفاوت بهره می‌برد.

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ لازم به ذکر است که تراشه اگزینوس 9611 ساخته شده توسط سامسونگ شاید از پردازنده مدیا تک P65 ضعیف‌تر عمل کند اما به خاطر اینکه با فرآیند لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده می‌تواند ویدیوهای 4K ثابت‌سازی شده ضبط کند.

کسانی که ترجیح می‌دهند از امکانات مشابه و البته بهتری بهره ببرند نیز می‌توانند سراغ گلکسی Galaxy A51 بروند که از تراشه اگزینوس 9611 و باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعتی استفاده می‌کند.

باتری سامسونگ ای ۳۱ :

گلکسی A31 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که مطمئناً برای گوشی که با شبکه ۴G اجرا می‌شود بسیار عالیست و می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای آن دسته افرادی در نظر گرفته شود که باتری برای آنها در اولویت قرار دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ شاید ظرفیت آن از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده در گوشی سامسونگ M31 کمتر باشد؛ اما عملکرد بسیاری عالی خواهد داشت.

تنها نکته منفی که در رابطه با این گوشی وجود دارد این است که از نسخه شارژ سریع ۱۵ وات بهره برده است که برای برخی از کاربران ممکن است کمی دلسرد‌کننده باشد. (باتری تبلت)

گرچه عده زیادی از خریداران به زمان شارژ شدن دستگاه اهمیتی نداده و بیشتر به عملکرد باتری توجه دارند. در این مورد هم می‌توان گفت که A31 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری خود رضایت خاطر آنها را جلب خواهد کرد.

دوربین گلکسی A31 :

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ نسل قبلی این مدل از دوربین سه‌گانه و لنز اصلی ۲۵ مگاپیکسلی استفاده کرد؛

اما در همان زمان نیز شرکت‌های زیادی برای جذب کاربران عاشق عکاسی از سنسور ترند بازار موبایل یا همان سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کردند و توانستند به فروش بسیار خوبی دست یابند.

ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته در ساخت نسخه بعدی سامسونگ A30s از تجربه آنها استفاده کند؛ بنابراین از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره برده است. تعداد لنزها نیز اضافه شده در ادامه به این نوع لنزها اشاره خواهیم کرد:

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی
  • سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ دوربین سلفی نیز نسبت به نسل قبل ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کرده است. این بار این کهکشانی به جای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی واید بهره برده‌اند.

سخت‌افزار گلکسی A31 :

در سامسونگ A30s از تراشه اگزینوس ۷۹۰۴ استفاده شد و این پردازنده به طور میانگین امتیاز ۱۰۹۴۱۸ را در بنچمارک آنتوتو به دست آورد؛ (باتری تبلت)

اما سامسونگ هنوز اطلاعاتی را پیرامون این تراشه سامسونگ A31 منتشر نکرده ولی این احتمال هست که به تراشه Helio P65 مجهز شود. پردازنده آن ۸ هسته‌ای است. می‌بایست در عمل دید که آیا این گوشی نسبت به نسخه قبل ارتقاء چشمگیری دارد یا خیر؟

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ سامسونگ قرارست این گوشی را در سه نسخه ۱۲۸/۴، ۶۴/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی عرضه کند. گلکسی A31 همچنین دارای قابلیت‌های ارتباطی Samsung Pay ،NFC، سنسور‌اثر‌انگشت در صفحه نمایش و پورت ۳.۵ میلی‌متری است.

طراحی

ظاهر گلکسی A31 در سال 2020 کلاً تغییر کرده تا از این نظر شبیه گلکسی A51 باشد که پیش از این به صورت تخصصی بررسی کرده بودیم. در واقع این دو مدل از نظر طراحی به یکدیگر بسیار شبیه هستند و این یعنی هر دو دارای ابعاد 159.3*73.1*8.6 میلی‌متری می‌باشند.

گوشی سامسونگ گلکسی A31 _ این موبایل همچنین، به میزان 10 گرم سنگین‌تر از گلکسی A51 است که البته با وجود باتری که 1000 میلی‌آمپر بر ساعت باظرفیت‌تر است، این قضیه کاملاً قابل‌پیش‌بینی بود. (باتری تبلت)

ضمناً، گلکسی M21 از نظر ابعاد کلی نسبت به گوشی مورد بحث ما شباهت دارد و در جلو هم تقریباً با او تفاوت زیادی ندارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A31
گوشی سامسونگ گلکسی A31
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *