باتری آیفون_ ویژگی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20

باتری آیفون

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. (باتری آیفون)

با باتری نو در این مقاله همراه باشید.

بررسی

گوشی‌های هوشمند سامسونگ، به دلایل فراوان بازار خوبی برای خود دست و پا کردند. توجه به تمامی سلیقه‌ها، کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب سبب شده تا امروز گوشی‌های سامسونگ را در دستان پیر و جوان مشاهده کنیم. (باتری آیفون)

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ گوشی‌های سامسونگ در چند سری خلاصه می‌شوند که سری S و Note به قدرتمندترین سطح بازار خلاصه شده و گوشی‌های سری A نیز در سطوح ارزان و متوسط بازار محدود می‌شوند.

در سری A هر چه عدد بیشتر باشد، قیمت و قابلیت‌ها نیز بیشتر می‌شود. به همین صورت گوشی A20 بعد از سری A10 دومین گوشی ارزان‌قیمت از این خانواده است که به نوعی نسخه کامل‌تر و قوی‌تر از گوشی A10 نیز به حساب می‌آید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 یک مدل محبوب از خانواده A است که در اوایل سال 2019 توسط سامسونگ معرفی شد. این گوشی با هدف تسخیر بازار اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت ارائه گردید تا در رده‌ای بین گوشی‌های گلکسی A10 و گلکسی A30، مشتریان را هدف قرار دهد.

سامسونگ این گوشی را در چند رنگ متنوع عرضه کرده که سه رنگ آبی، قرمز و مشکی، رنگ‌هایی هستند که در بازار ایران پیش روی مشتریان قرار دارند. (باتری آیفون)

در ادامه نگاهی مفصل به گوشی A20 و قابلیت‌های مختلف آن می‌اندازیم و در نهایت نتیجه می‌گیریم که آیا این گوشی گزینه‌ مناسبی برای خریداران در این محدوده قیمت است یا خیر؟ با این بررسی همراه ما باشید.

نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20

سری A سامسونگ به تازگی به بازار عرضه شده است و تا کنون دستگاه های خوبی را به نمایش گذاشته است. A20 یک دستگاه پایین رده از این سری می‌باشد که دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع سوپر امولد است

و رزولوشن تصویر آن 1520 *720 پیکسل می‌باشد. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن 85.0 درصد است و تراکم پیکسلی آن به 268 پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

پلتفرم

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ این دستگاه تراشه‌ی اختصاصی اگزینوس 7884را پیاده سازی می‌کند که یک تراشه‌ی متعلق به دسته‌ی پایین ردها می‌باشد.

این تراشه‌ی هشت هسته‌ای دارای حداکثر سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز می‌باشد و در کنار یک رم 3 گیگابایتی قرار گرفته است. (باتری آیفون)

باتری آیفون و گوشی سامسونگ

گلکسی A20 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که از فست شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ از همین ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که ظاهر و شکل جلوی A20s مانند دیگر اعضای خانواده خود یعنی A50 و A30 می‌باشد؛ لبه‌های گرد، بخش V شکل بالای صفحه مخصوص دوربین سلفی و طراحی کلی آن‌ها شبیه به هم هستند

و این دقیقا یکی از نقاط قوت محصولات سری A 2019 است و در این مورد فرقی ندارد که A10 ،A20 یا A50  بخرید زیرا ظاهر جلویی آن‌ها شبیه هم هستند.

به بیان ساده‌تر طراحی گوشی گلکسی  A20s مشابه سایر دستگاه های سری A سامسونگ است و اگر قرار باشد در کنار گلکسی  Galaxy A30 که گرانتر می‌باشد قرار بگیرد، تشخیص تفاوت بین دو گوشی بدون این‌که در دستتان باشد، کاملا غیر ممکن خواهد بود!

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ جنس بدنه گلکسی A20s پلاستیکی است و این گوشی هوشمند 183 گرمی با ابعاد 77.5 × 163.3 میلی‌متری خود می‌تواند امتیازهای خوبی را در بخش گوشی‌های میان‌رده به دست آورد؛ (باتری آیفون)

همچنین سامسونگ برای میان رده خود 4 رنگ را در نظر گرفته است که حضور رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز و آبی می‌تواند رنگ‌های جذابی برای کاربران به شمار رود.

سخت افزار و نرم افزار

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ سامسونگ سال‌هاست که در توسعه و تولید پردازنده‌های موبایل فعالیت مستمری دارد. توسعه چیپست‌های اگزینوس راهی است که سامسونگ آغاز کرده و روز به روز درهای جدیدی از پیشرفت را به روی خود باز می‌کند.

در گوشی A20 از یک چیپست میان‌رده ولی قدرتمند استفاده شده است. چیپست اگزینوس 7884 هسته اصلی گوشی گلکسی A20 را تشکیل می‌دهد.

بر روی این چیپست که از معماری 14 نانومتری استفاده می‌کند، پردازنده‌ای 8 هسته قرار دارد که از ترکیب دو هسته 1.6 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.35 گیگاهرتزی تشکیل شده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ پردازنده مرکزی گوشی A20 در کنار خود پردازنده‌ای گرافیکی با نام Mali-G71 MP2 را می‌بیند که با همکاری یکدیگر، برای اجرای پردازش‌های گرافیکی نظیر بازی‌ها فعالیت می‌کنند. (باتری آیفون)

گوشی A20 با وجود سطح قیمت خود، در اجرای بازی‌ها موفق ظاهر شده و می‌تواند برای کاربر عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد. چیپست اگزینوس 7884 علاوه بر پردازنده، مجهز به مودم LTE Cat4 است که در این گوشی، هر دو سیم کارت از شبکه‌های 4G پشتیبانی می‌کنند.

باتری

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20 _ از طرفی سامسونگ، گلکسی آ 20 اس را به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است
و در این میان‌ شاهد حضور حافظه رم 3/4 گیگابایتی به همراه فضای ذخیره سازی 32/64 گیگابایتی استفاده شده است که کاربران می‌توانند به وسیله کارت حافظه آن را افزایش دهند؛
علاوه بر این سیستم‌عاملی که به طور پیش‌فرض روی گوشی سامسونگ گلکسی A20s نصب شده است، اندروید 9 پای بوده و رابط کاربری OneUI هم در کنار آن راه‌اندازی می‌شود. (باتری آیفون)
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A20
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *