باتری موبایل _ گوشی سامسونگ Galaxy A10

باتری موبایل

گوشی سامسونگ Galaxy A10 _ چند سالی بود که سامسونگ با اسمارت فون های سری Galaxy A که تنوع آن از ارزان های اقتصادی تا میان رده های گران قیمت و شبه پرچمدار بود، بازار را قبضه کرده بود.

سال گذشته هم با معرفی اعضای جدیدی که به صورت مضارب 10 نام گزاری شده اند، بیشتر از قبل بازار اسمارت فون های میان رده را معطوف محصولات خود کرد. (باتری موبایل)

در این میان، Galaxy A10 از نظر مشخصات فنی ساده ترین عضو این اسمارت فون های جدید است که البته از برادران خود ارزان تر هم هست.

گوشی سامسونگ Galaxy A10 با برچسب قیمت حدود 150 دلاری و با رنگ های قرمز، آبی و مشکی در بازار های کشور های در حال توسعه عرضه شد.

مشخصات فنی آن هم شامل چیپست Exynos 7884 در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. یک لنز دوربین تکی 13 مگاپیکسلی هم در بخش پشتی آن تعبیه شده در حالیکه دوربین سلفی یک لنز 5 مگاپیکسلی است.

با باتری نو در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

طراحی و نمایشگر گوشی سامسونگ Galaxy A10

در بررسی سامسونگ Galaxy A10 از نمونه قرمز رنگ آن استفاده کرده ایم که با در دست گرفتن بسیار جلب توجه می کند. اما اگر به رنگ قرمز میل چندانی ندارید، می توانید رنگ آبی، مشکی و رنگ تازه طلایی آن را نیز خریداری نمائید.

Galaxy A10، کاملا از پلاستیک ساخته شده است و دارای نمایی صیقلی می باشد.

این تلفن، طرحی یکپارچه دارد، از این رو، بخش پشتی آن نیز، به کناره های گوشی گسترش می یابد و جایگزین قاب و فریم آن می شود. گلکسی A10 نه تنها نمایی رخشان و برجسته دارد، بلکه یک گوشی راحت و خوش دست نیز می باشد. (باتری موبایل)

دوربین پشتی و اسپیکر گوشی سامسونگ Galaxy A10

در بالا-چپ پشت گوشی گلکسی A10 ، یک دوربین تکی در امتداد چراغ LED جای دارد و در پایین، سمت چپ آن نیز می توانید یک دریچه کوچک برای بلندگو آن پیدا کنید.

هرچند که از دید کارشناسی، جای بلندگو و اسپیکر گوشی سامسونگ Galaxy A10 چندان مناسب نمی باشد، زیرا اگر در حال پخش صدا و آهنگ، آن را روی سطحی تخت بگذاریم،صدای آن کم و تا حدودی خفه می شود.

صفحه نمایش

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A10 دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچیبا پنل TFT IPS می باشد که رزولوشن 720×1520 پیکسل را همراه با نسبت تصویر 19:9 ارائه می دهد

گوشی سامسونگ Galaxy A10 _ که باعث بلندتر شدن گوشی می شود و خیلی گسترده نمی باشد. با این وجود نسبت صفحه نمایش به بدنه 81.6 درصد می باشد.

سامسونگ این صفحه نمایش را صفحه نمایش infinity-V می نامد چونکه ناچ بالای گوشی به حرف V شباهت دارد. گوشی Oppo F9 در واقع دستگاهی بود که این روند ناچ کوچک را آغاز کرد اما این شرکت نام ناچ قطره ای را برای آن انتخاب کرد.

هر دو طرف و بازل بالایی کمترین پهنا را دارند و هیچ تلاشی برای تجربه دید وجود ندارد. صفحه نمایش همچنین از قابلیت “adaptive display” پشتیبانی می کند (باتری موبایل)

گوشی سامسونگ Galaxy A10 _ که طبق میزان نوری که در محیط وجود دارد میزان روشنایی صفحه نمایش را کاهش و یا افزایش می دهد و قابلیت به خوبی در محیط های داخلی و خارجی کار می کند.

تجربه کلی مشاهده هرگز به خطر نمی افتد و به لطف باز تولید رنگ و همچنین روشنایی بالا می توانید به راحتی اینترنت را مرور کنید، متن های خود را بخوانید، به دوستان خود ایمیل بفرستید یا عر کاری که دوست دارید انجام دهید (حتی در زیر نور مستقیم خورشید).

پلتفرم

گوشی سامسونگ Galaxy A10 _ این دستگاه تراشه‌ی اختصاصی اگزینوس 7884را پیاده سازی می‌کند که یک تراشه‌ی متعلق به دسته‌ی پایین ردها می‌باشد.

این تراشه‌ی هشت هسته‌ای دارای حداکثر سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز می‌باشد و در کنار یک رم 2 گیگابایتی قرار گرفته است.

باتری موبایل و شارژدهی

در آخرین مرحله نقد و بررسی Galaxy A10 در رابطه با باتری این گوشی و توان شارژدهی آن صحبت می‌کنیم. باتری که در قلب این اسمارتفون بکار رفته از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی سامسونگ Galaxy A10 _ با توجه به وضوح نه چندان بالای صفحه نمایش دستگاه و همچنین پردازنده نه چندان قدرتمند و با فرکانس کاری بالای آن، انتظار داریم که باتری 3400 میلی آمپر ساعتی دستگاه به خوبی بتواند انرژی مورد نیازش را تامین کند. (باتری موبایل)

خوشبختانه در بررسی Galaxy A10 هم شاهد همین امر بودیم و مشخص شد که با یک مرتبه شارژ باتری دستگاه و استفاده نرمال از آن، می‌توان تقریبا تا 1.5 روز بدون نیاز به شارژ مجدد باتری گوشی از آن استفاده به عمل آورد.

البته انجام کارهایی مثل بازی کردن می‌تواند به شدت روی سرعت خالی شدن شارژ باتری دستگاه تاثیرگذار باشد و منجر به زودتر خالی شدن آن شود.

دوربین

گوشی سامسونگ Galaxy A10 _ بر روی پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین تک هستیم که لنز 13 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. به طور کلی قابلیت هایی چون پاناروما، فلش LED وHDR از مهم ترین قابلیت های دوربین A10 به شمار می رود.

A10 دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که درون ناتچ آن قرار گرفته است و دارای یک فلش LED می‌باشد. شما می‌توانید به کمک دوربین اصلی این دستگاه فیلم هایی با کیفیت 1080 پیکسل ثبت کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A10
گوشی سامسونگ Galaxy A10
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *