باتری سامسونگ_مزایا و معایب سامسونگ گلکسی A11

باتری سامسونگ

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی_ در این مطلب در باتری نو به بررسی مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی a11 طبق نظرات کاربران و کارشناسان می پردازیم؛ مطالعه ی این مطلب به افرادی که قصد خرید این گوشی را دارند بسیار توصیه می شود.

همچنین افرادی که این گوشی را خریده اند، ممکن است راهکارهای ارائه شده در رفع مشکلات آنها راهگشا باشند.

توجه داشته باشید این گوشی نیز مانند سایر گوشی ها یک سری معایب ذاتی دارد و یک سری مشکلات ثانویه! منظور از معایب ذاتی، نقص هایی است (باتری سامسونگ)

که مربوط به ساختار و سخت افزار گوشی است و منظور از مشکلات ثانویه مشکلاتی است که کاربران این گوشی پس از استفاده و تجربه کار با گوشی از آنها شاکی هستند.

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی

مزایا

صفحه نمایش بزرگ با حاشیه نازک

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ همیشه یکی از اصلی ترین موارد مورد توجه برای کاربران در هنگام خرید گوشی صفحه نمایش است. سامسونگ نیز با آگاهی کامل نسبت به نیازهای کاربران Galaxy A11 را به یک نمایشگر بزرگ با حاشیه های نازک مجهز کرده

که تجربه لذت بخش و راضی کننده ای برای کاربرانش هنگام تماشای فیلم، وب گردی و … رقم می زند. از طرف دیگر صفحه نمایش این گوشی با رزلوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ تراکم پیکسلی ۲۸۶ را ارائه می کند که قابل قبول می باشد.

بنابراین می توان گفت نمایشگر بزرگ a11 یکی از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی به شمار می رود. (باتری سامسونگ)

 قیمت پایین صفحه نمایش

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ شاید در ابتدا این مورد برای شما بی اهمیت به نظر برسد؛ اما همانطور که گفتیم هنگام خرید یک گوشی توجه به هزینه تعمیرات نیز مهم است.

به طور مثال ال سی دی گوشی شما ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی بر اثر عوامل مختلفی از جمله ضربه، آب خوردگی، نفوذ الکل و … آسیب ببیند و مجبور به تعویض آن شوید.

در این شرایط هزینه پایین تر ال سی دیِ TFT گوشی A11 نسبت به ال سی دی آمولد می تواند باعث خوشحالی شود!

خوش دست و سبک

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ بدنه a11 دارای ابعادِ ۸ در ۷۶.۳ در ۱۶۱.۱ است و وزنی معادل ۱۷۷ گرم دارد. جنس بدنه ی این میان رده از پلاستیک است اما کیفیت مطلوبی دارد

بنابراین بسیاری از کاربران این گوشی از ظاهر و خوش دستی این گوشی بسیار راضی هستند و با گرفتن این گوشی در دستشان احساس رضایت می کنند. (باتری سامسونگ)

باتری سامسونگ خوب و قابلیت فست شارژ

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ گلکسی a11 به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است که طبق گزارشات کاربران، در صورت استفاده ی معمولی از گوشی ۱ تا ۱/۵ روز نیاز به شارژ مجدد نیست که این مدت زمان کاملا قابل قبول است.

از سوی دیگر این گوشی از قابلیت فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کند و به این ترتیب گوشی در ۸۰ دقیقه کاملا شارژ می شود.

معایب

صفحه نمایش TFT

از آنحایی که سامسونگ بسیاری از میان رده هایش را به نمایشگرهای سوپر آمولد مجهز می کند، این انتظار را برای کاربران ایجاد کرده است که تمام میان رده ها را با نمایشگرهای آمولد عرضه شوند.

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ در حالی که سامسونگ برای کم کردن هزینه ها تصمیم گرفته است که a11 را با یک نمایشگر TFT روانه بازار کند و نمی توان منکر کیفیت پایین تر نمایشگرهای TFT نسبت به آمولد شد.

پایین بودن کیفیت عکس ها در شب

بر خلاف کیفیت خوب عکس های گرفته شده با دوربین a11 در روز و در فضای باز، عکس برداری در شب و فضای بسته می تواند اصلا راضی کننده نیست (باتری سامسونگ)

بدنه ی آسیب پذیر

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ همانطور ک گفتیم بدنه ی این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و به این دلیل در برابر اشیای نوک تیز بسیار آسیب پذیر است

و ممکن است روی آن خط و خش بیفتد؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم به محض خرید این گوشی یک کاور یا قاب محافظ برای آن تهیه کنید.

نقاط قوت و مزایا

پشتیبانی از اندروید ۱۰، عملکرد بی نقص، کیفیت دوربین مطلوب، سخت افزار خوب، امکانات و قابلیت، ظاهر شیک و عالی، مدل۲۰۲۰جدید، فست شارژ بودن، باطری۴۰۰۰امپری

نقاط ضعف و معایب

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ کیفیت بلندگو مطلوب و در حد انتظار ، کمبود کاور به دلیل جدید بودن گوشی ، دوربین جلو و رنگ بندی بدنه و صدای ضعیف ، رم دو گیگ که برای استفاده زیاد مشکل ساز خواهد شد، نمایشگر TFT

جمع‌بندی؛ آیا گلکسی A11 ارزش خرید دارد؟

اگر بخواهیم در یک کلمه جواب این سوال را بدهیم، باید با قاطعیت بگوییم «بله»! اگر بودجه محدودی دارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید برای خرید گوشی زیاد هزینه کنید و کاربری معمولی و ساده با گوشی دارید، (باتری سامسونگ)

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی _ سامسونگ A11 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در حال حاضر می‌توانید خرید کنید. اگر می‌خواهید یک گوشی یدک و دم دستی داشته باشید، برای پدربزرگ مادربزرگ‌های اهل فناوری گوشی بخرید،

به خواهر یا برادر کوچک‌تر خود یک گوشی ارزان و ساده هدیه بدهید یا برای کارهای روزمره و ساده پدر مادرتان به یک دستگاه مقرون به صرفه نیاز دارید، احتمالا با خواندن نقد و بررسی سامسونگ A11 به این نتیجه رسیدید که گوشی مناسب شما همین گزینه است. (باتری سامسونگ)

مزایا و معایب سامسونگ گلکسی
مزایا و معایب سامسونگ گلکسی
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *