باتری سامسونگ_بررسی کامل سامسونگ گلکسی A11

باتری سامسونگ

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ سامسونگ تاکنون دو مدل از گوشی‌های ارزان قیمت خود را از سری A تولید کرده که مدل‌های سامسونگ A10s و سامسونگ ای ۱۰ را شامل می‌شوند.

این دستگاه‌ها در بین مدل‌های گوشی سامسونگ سری A کمترین قیمت را دارند. نسخه بعدی این گوش‌ها نیز به نام گوشی سامسونگ گلکسی A11 رونمایی شده است که در ادامه در باتری نو به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A11

سامسونگ باز هم همانند نسخه‌های قبلی از بدنه پلاستیکی استفاده کرده است، انتظار بیش از این را هم نمی‌توان از یک گوشی پایین‌رده داشت.

پنل جلو آن نیز از جنس گلکس بوده؛ اما فریم آن باز هم از جنس پلاستیک ساخته شده است. استفاده از پلاستیک یک مزیت هم دارد و آن سبک بودن گوشی است که ارگونومی آن را بالا می‌برد. گلکسی A11 تنها ۱۷۷ گرم وزن دارد. (باتری سامسونگ)

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ به نسبت نسخه قبلی یا گلکسی A10s، طراحی پنل عقب تفاوت چندانی پیدا نکرده است و در واقع زبان طراحی آن مشابه است؛

اما می‌توان گفت که در پنل جلو به جای ناچ استایل، گوشی سامسونگ گلکسی A11 از یک پنل هول-پانچ بهره برده است؛ از‌این‌رو یک پنل تمام صفحه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ابعاد این گوشی نیز ۱۶۱.۴×۷۶.۳×۸ بوده که نسبت به نسخه قبلی اندکی بزرگتر شده است. علاوه بر تغییرات گفته شده، سامسونگ گلکسی A11 از نظر دوربین نیز ارتقاء پیدا کرده و به جای استفاده از ماژول دوگانه به یک ماژول سه‌گانه مجهز شده است.

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ همچنین لبه‌های پنل عقب نیز منحنی شکل طراحی شده که تا فریم‌ها نیز امتداد یافته و باعث می‌شود

که راحت‌تر در دست گرفته شود. از نظر آپشن‌های رنگی هم می‌توان گفت که گوشی سامسونگ گلکسی a11 در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی، قرمز عرضه خواهد شد. (باتری سامسونگ)

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A11

قبلاً اشاره شد که گلکسی ای ۱۱ از طراحی هول-پانچ بهره برده تا بتواند تجربه بصری را ارتقاء دهد. نوع پنل استفاده شده در آن هم از TFT بوده و اندازه‌ای برابر با ۶.۴ اینچ دارد.

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ در واقع با این اندازه می‌تواند یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه برای تماشای محتوای ویدئویی در هنگام خرید گوشی در نظر گرفته شود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی ای ۱۱

سامسونگ هنوز سخت‌افزار و یا تراشه استفاده شده در این گوشی را اعلام نکرده است؛ اما به احتمال زیاد یکی از تراشه‌های ارزان قیمت شرکت مدیاتک را مورد استفاده قرار خواهد داد، (باتری سامسونگ)

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ این شرکت تنها به این مورد اشاره کرده که پردازنده ۸ هسته‌ای آن دارای فرکانسی برابر با ۱.۸ گیگاهرتز است.

galaxy A11 قرارست در دو نسخه ۳۲/۲ و ۳/۳۲ گیگابایت عرضه شود. از طرفی دیگر نیز از کارت حافظه جانبی اختصاصی microSD هم پشتیبانی می‌کند، از‌این‌رو می‌توانید همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی استفاده کنید.

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ باتری

شاید یکی از نقاط قوت گوشی سامسونگ گلکسی A11 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن باشد. این باتری از شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت که گلکسی ای ۱۱ گرچه برای عملکرد‌های سنگین و چند وظیفه‌ای ساخته نشده، ولی اگر از گوشی خود تنها برای گشت‌و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی،

ارسال پیام یا وبگردی و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنید، نیازی به خرید یک گوشی گران قیمت نخواهید داشت. (باتری سامسونگ)

باتری سامسونگ

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ سامسونگ در مورد میزان شارژدهی باتری صرفا به گفتن «شارژدهی طولانی باتری» بسنده می‌کند؛ اما همراهیِ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با تراشه‌ی کم‌مصرف و نمایشگر +HD با روشنایی نه‌چندان زیاد، احتمالا به شارژدهی کم‌نظیری می‌انجامد.

از سوی دیگر، شارژر سریع ۱۵ واتی گلکسی A11 نیز می‌تواند در مدت کوتاهی دستگاه را شارژ کند.

در مرحله‌ی نخست با تنظیم روشنایی نمایشگر روی ۲۰۰ نیت، غیرفعال‌سازی کلیه‌ی اتصالات بی‌سیم (Airplane Mode) و قطع صدای اسپیکر، ویدئوی معیار زومیت با وضوح HD را به‌صورت مداوم تا خالی‌شدن کامل باتری گلکسی A11 پخش می‌کنیم.

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ گوشی اقتصادی سامسونگ با ثبت زمان ۱۵ ساعت و ۲۷ دقیقه عملکرد بسیار خوبی را در این آزمون برجای گذاشت.

بنچمارک GFXBench با ۳۰ بار رندر محتوای گرافیکی Manhattan 3.1، به‌نوعی عملکرد دستگاه در اجرای بازی‌های مبتنی‌بر OpenGL ES 3.1 را از حیث شارژدهی و پایداری عملکرد در روشنایی ۲۰۰ نیتی نمایشگر می‌سنجد.

گلکسی A11 در این آزمون محتوای گرافیکی را با وضوح ۷۲۰ × ۱۴۹۵ پیکسل به‌مدت ۷۰۷ دقیقه رندر می‌کند. تعداد فریم‌های رندرشده نیز تقریبا بدون هیچ‌گونه افتی، در هر مرحله حدود ۷۳۰ فریم است. (باتری سامسونگ)

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ ما PCMark را با روشنایی ۲۰۰ نیتی نمایشگر و بدون هیچ‌گونه اتصال بی‌سیمی اجرا می‌کنیم؛ بدین‌ترتیب این آزمون می‌تواند با شبیه‌سازی کاربری‌های روزمره نظیر وب‌گردی یا ویرایش عکس، معیاری استاندارد برای مدت‌زمان روشن‌ماندن نمایشگر باشد.

گلکسی A11 با ثبت‌زمان ۱۱ ساعت و ۴۸ دقیقه نشان می‌دهد که برای فردی که روزانه حدود ۵ ساعت از گوشی هوشمندش استفاده‌ی روزمره دارد، شارژدهی دستگاه بیش از ۲ روز خواهد بود.

جمع‌بندی

بررسی کامل سامسونگ گلکسی_ گلکسی A11 درمقایسه‌با نسل نخست تغییرات متناقضی را تجربه می‌کند؛

گوشی اقتصادی جدید کره‌ای‌ها اکنون به‌جای نمایشگر IPS از پنل نازل‌ترِ TFT‌ با ابعاد بزرگ‌تر، باتری حجیم‌ترِ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید بهره می‌برد،

از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و حسگر اثر انگشت نیز به آن اضافه شده است؛ درحالی‌که در پردازنده‌ی آن از هسته‌های توانمندترِ Cortex A73 خبری نیست. (باتری سامسونگ)

بررسی کامل سامسونگ گلکسی
بررسی کامل سامسونگ گلکسی
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *