باتری سامسونگ _ ویژگی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus

باتری سامسونگ
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus _ چندسالی است که معرفی سری محصولات بالارده «Galaxy S» در صدر اخبار مهم برای طرفداران دنیای فناوری اطلاعات قرار گرفته‌اند. (باتری سامسونگ)
گوشی موبایل «Samsung Galaxy S20 Plus» در فوریه 2020 روانه بازار شد تا ادامه دهنده راه این پرچم‌داران سامسونگ باشد.
با باتری نو در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus

شاید مهم‌ترین تفاوت این محصول با برادر بزرگ‌ترش (Galaxy S20 Ultra) نبود سنسور پریسکوپ و باتری کمی‌ کوچکتر باشد. روکش محافظ Corning Gorilla Glass 6 این گوشی درکنار گواهینامه IP68 نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus _ حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع اولتراسونیک است و در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است تا به‌‌سختی بتوان از عملکرد آن ایرادی گرفت.
صفحه‌نمایشی با فناوری جدید Dynamic AMOLED 2X و تراکم پیکسلی 525 پیکسل هم با جزئیات و وضوح تصویر عالی ترجمه می‌شود.
تراشه‌ی این محصول، اگزنوس 990 سامسونگ است که به‌عنوان تراشه‌ای 7 نانومتری عملکرد فوق‌العاده بهینه‌ای دارد. این تراشه که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود،
یکی از قوی‌ترین تراشه‌های موجود در حال حاضر است و برای انجام بازی‌های سنگین و باز کردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus

همانند نسل قبل گوشی‌های این سری نیز از طراحی زیبا و شکیلی برخوردار هستند. جنس بدنه گوشی اس 20 پلاس از عقب و جلو از شیشه ساخته‌شده است که توسط گوریلا‌گلس 6 محافظت می‌شود. از اطراف هم توسط یک فریم آلومینیومی احاطه‌شده است

که آن را خوش‌دست‌تر از قبل می‌کند. لبه‌های عقب تراشیده شده همانند قبل نسل‌های پیشین حفظ‌شده است و با توجه به الگوی خاصی که برای قاب پشتی در نظر گرفته‌شده با تابش نور شاهد ایجاد جلوه خاصی در آن هستیم. (باتری سامسونگ)

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus در ابعاد 7.8×73.7×161.9 میلی‌متر و وزن 186 گرم طراحی و ساخته‌شده است که در نوع خود یک گوشی بسیار خوش‌دست به‌حساب می‌آید.

4 لنز دوربین به همراه فلش در یک کارد مستطیلی شکل قرارگرفته که بخش کوچکی از قاب پشتی را به خود اختصاص داده است. در لبه سمت راست دکمه خاموش/ روشن و کم / زیاد کردن صدا قرارگرفته است و در لبه پایین میکروفون، اسپیکر و درگاه تایپ C را می‌توان مشاهده کرد.

در پنل جلویی هم شاهد یک نمایشگر با لبه‌های گرد هستیم که دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای در آن قرارگرفته و اسپیکر مکالمات نیز در بالا آن مشاهده می‌شود.

باتری سامسونگ و اسپیکر

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی سبب شده است تا گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus به‌راحتی از پس‌نیازهای شما در طول روز برآید. همچنین شناسایی رفتار شما در استفاده از گوشی موبایل توسط هوش مصنوعی، سبب شده است

تا مصرف باتری به‌گونه‌ای تنظیم شود که دوام بیشتری در طول روز بیاورد. سامسونگ گلگسی اس 20 پلاس از قابلیت فست شارژر 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که قادر است در مدت‌زمان کمی شارژ گوشی شمارا به میزان قابل‌توجهی افزایش بدهد.

از دیگر ویژگی‌هایی که در این محصول در دسترس قرارگرفته است می‌توان به قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با توان 15 وات و شارژر معکوس با توان 9 وات اشاره کرد.

اسپیکرهای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus توسط AKG طراحی‌شده‌اند که صدایی فراگیر و رسا تولید می‌کنند و باقابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos تجربه شنیداری شفاف و کم‌نظیری را به کاربران خود به ارمغان می‌آورند.

پردازنده

در ساخت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus از تراشه اگزینوس 990 که یک تراشه 7 نانومتری است استفاده‌شده که مصرف باتری در آن‌ها به کمترین حد خود رسیده و گرما تولید شما توسط آن بسیار ناچیز است.

پردازنده مرکزی در این گوشی موبایل درمجموع داری 8 هسته است. پردازنده 4 هسته‌ Cortex-A55، پردازنده 2 هسته Cortex-A76 و یک پردازنده 2 هسته Mongoose M5 این 8 هسته پردازشی را تشکیل می‌دهند. (باتری سامسونگ)

این پردازنده بسیار قدرتمند است و از پس پردازش بسیاری از نرم‌افزارها و بازی‌ها برمی‌آید و هیچ لگ و تأخیری در هنگام استفاده از آن‌ها در این گوشی هوشمند مشاهده نمی‌شود‌.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus _ در کنار این پردازنده قدرتمند از یک پردازنده گرافیکی مجزا استفاده‌شده است که می‌تواند کارهای گرافیکی و بازی‌ها را به‌خوبی برای شما اجرا کند و باقابلیت پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی تصویر 120 هرتزی می‌تواند تصاویر را باکیفیت بسیار بالا به نمایش دربیاورد.

ادامه

رم 8 گیگابایتی نیز به کمک پردازنده‌های قدرتمند می‌آید تا عملیات پردازشی هرچه سریع‌تر صورت بگیرد. درگوشی S20 پلاس از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده‌شده است که ظرفیت مناسبی دارد و به‌سادگی پر نمی‌شود

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus _ اما اگر این مقدار از حافظه داخلی پاسخگوی نیازهای شما نیست این امکان برای شما فراهم‌شده است تا با استفاده از کارت حافظه Micro SD آن را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

استفاده از چیپست اختصاصی سامسونگ هماهنگی بیشتر بین سخت‌افزار را فراهم آورده و سبب شده است تا این محصول عملکردی بی‌عیب و نقص داشته باشد.

همچنین هوش مصنوعی شمارا بی‌وقفه آنالیز می‌کند تا برنامه‌هایی را که بیشتر از آن استفاده می‌کنید در کمترین زمان ممکن اجرا کند تا کمتر انتظار بکشید. (باتری سامسونگ)

دوربین سلفی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus _ سنسور 10 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 به‌صورت حفره‌‌ای در نمایشگر این محصول قرارگرفته است

 

که قادر به ثبت تصاویر باکیفیت بالا است. حسگر 10 مگاپیسکلی سامسونگ توانایی ضبط ویدیوهایی با فرمت 4K را دارد که بسیار کاربردی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *