باتری تبلت_ گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C

باتری تبلت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ شرکت شیائومی نسل نهم از گوشی‌های Redmi خود را با نام « Redmi 9C » معرفی کرده است.
گوشی Redmi 9C مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. (باتری تبلت)
با باتری نو در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

بررسی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود 269 پیکسل را در هر اینچ از خود جا داده است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است.
لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi 9C را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است.
ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G35 شرکت مدیاتک مجهز شده که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند Cortex-A53 قرارگرفته است.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.
باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان 10 وات، حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. (باتری تبلت)

طراحی بدنه گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C

گوشی Redmi 9C تا حدی به لطف باتری بسیار بزرگی که دارد دستگاه بزرگی است، ولی همچنین باید به طراحی آن نیز دقت کنیم.

با آن که استفاده از یک نمایشگر 6.53 اینچی ال‌سی‌دی 6.53 اینچی IPS با دقت اچ‌دی پلاس در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند بازار آن چنان بزرگ نیست، ولی حواشی اطراف نمایشگر ضخامت بیشتر از استاندارد امروز دنیای موبایل دارند تا روی ظاهر بزرگ‌تر این گوشی تاثیر بگذارند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ در عقب این گوشی ماژول مربعی شکل برآمده دوربین را پیدا خواهید کرد که سه دوربین در خود دارد. حسگر اثرانگشت نیز به همراه نام برند ردمی در این بخش دیده می‌شود.

در سمت چپ این ارزان دوست‌داشتنی جایگاه خشاب سیم‌کارت است که داخل آن دو سیم‌کارت با قطع نانو و یک کارت حافظه جانبی قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر نیازی نیست سیم‌کارت دوم را فدای کارت حافظه جانبی کنید.

سمت راست طبق معمول دکمه پاور و تنظیم حجم صدا، در پایین پورت میکرو یواس‌بی، بلندگو و میکروفون و در بالا جک هدفون 3.5 میلی‌متری خودنمایی می‌کنند.

طراحی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ در عقب طراحی را می‌بینیم که شبیه یه اثرانگشت است و در واقع خطوط خمیده‌ای این الگو را به وجود آوردند. این طراحی بسیار جذاب و بافت‌دار است، از طرفی چون ظاهر براق ندارد نیازی نیست نگران لک افتادن آن باشید.

گوشی Redmi 9C با توجه به ضخامت 9.0 میلی‌متری و وزن 196 گرم خود به هیچ‌وجه سبک یا باریک نیست. البته اگر قیمت گوشی را در نظر بگیریم باید به آن حق دهیم. (باتری تبلت)

همچنین این گوشی ابعاد کشیده و پهنی دارد. با وجود این، کیفیت کلی ساخت آن محکم است و بخواهیم تشبیه کنیم به یک تانک شباهت دارد.

بنابراین، کاربران با دستان کوچک ممکن است زمان کار با گوشی با یک دست زیاد راحت نباشند. با وجود این، اندازه گوشی برای یک محصول مدرن خوب است و به لطف ظاهر مات و خمیدگی‌هایی که در طرفین دارد راحت در دست جا می‌گیرد.

باتری تبلت و گوشی ردمی 9C

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ غول چینی سعی کرده است تمام کاستی‌های این گوشی را با یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعت جبران کند

که اگر زیاد به گوشی خود وابسته نباشید، شارژ آن راحت دو روز دوام می‌آورد. این گوشی در تست PCMark توانست امتیاز عالی 18 ساعت و 27 دقیقه را به دست آورد.

ماندگاری شارژ باتری در تست بازپخش تکراری ویدئو 18 ساعت و 48 دقیقه بود. گرچه باید اشاره کنیم سرعت شارژ آهسته است و گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C با سرعت 10 وات شارژ می‌شود.

سخت افزار گوشی Redmi 9C

شیائومی برای این گوشی چیپست هلیو G35 مدیاتک را انتخاب کرده است که یک پردازنده هشت هسته‌ای (4 هسته کورتکس A53 با فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز)

به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 دارد. در کنار این مشخصات بسته به مدلی که می‌خرید، رم 2 یا 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت است. (باتری تبلت)

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ این مشخصات برای انجام کارهای روزانه مانند گردش در وب و حتی استفاده سنگین از اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی مناسب است.

حتی می‌توانید بازی‌های سبک را اجرا کنید و ما توانستیم از بازی Mobile Legends نیز با تنظیمات گرافیکی متوسط لذت ببریم.

گرچه، با توجه به مقدار رم پایین قابلیت‌های مولتی تسکینگ یا انجام همزمان چند کار با این گوشی محدود است. شیائومی گوشی Redmi 9C را بیشتر برای افرادی ساخته است که به یک گوشی ارزان و مناسب برای انجام کارهای معمولی نیاز دارند.

عملکرد گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C

گوشی شیائومی 9c به جدید‌ترین تراشه‌ی مدیاتک Helio G35 در نسخه‌های 2/32 و 3/64 مجهز شده است. این تراشه در کنار پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320، توانایی اجرای بازی‌های سنگین حتی با وجود حداقل تنظیمات گرافیکی را دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C _ تراشه‌ی شیائومی 9c بر پایه‌ی معماری 12 نانومتری تولید شده ؛علاوه‌بر‌این، این گوشی از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای از نوع Cortex-A53 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز بهره برده است.

برای افزایش حافظه نیز می‌توان از کارت حافظه MicroSD استفاده کرد. (باتری تبلت)

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *