بهترین شارژر بیسیم برای آیفون

شارژر بیسیم

شارژر بیسیم آیفون | بهترین برندها + 6 نکته حساس خرید

همه ما دردسرهای کمبود شارژ باتری موبایلمان در حساس‌ترین زمان‌ها را تجربه کرده‌ایم؛ اما خرید بهترین شارژر بیسیم آیفون این مشکل را حل می‌کند! برای بسیاری از ما پیش آمده در حال پیاده‌روی، در مسافرت و… به پریز دسترسی نداشته‌ و تماس مهمی را از دست داده‌ایم.

یک شارژر بی‌سیم این مشکل را برای همیشه حل می‌کند؛ با این وسیله شما همیشه در دسترس بوده و یا برای عکس‌برداری در مسافرتتان، شارژ کم نمی‌آورید! اما به نظرتان بهترین شارژر بیسیم برای آیفون کدام است؟

در این مقاله ما بهترین و محبوب‌ترین این برندها را به شما معرفی کرده و همچنین به شما یاد می‌دهیم برای خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه کنید.

معرفی بهترین شارژر بیسیم آیفون

برندها و انواع مختلفی از شارژرهای بیسیم آیفون در بازار وجود دارند؛ اما اگر سلامت موبایلتان برایتان اهمیت دارد، حتما از انواع معتبر و باکیفیت آن‌ها استفاده کنید. در بخش زیر تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین این برندها را به شما معرفی می‌کنیم همچنین اگر علاقه مند به این نوع مقالات هستید پیشنهاد میکینم که مقاله نحوه تشخیص کابل اصلی آیفون با تقلبی را نیز مطالعه کنید.

1. شارژر اپل MagSafe بهترین شارژر بیسیم برای اپل

تقریبا تمام طرف‌داران اپل، این شارژر مگ سیف را نیز دوست خواهند داشت؛ آهن‌رباهای موجود در این شارژر، موبایل شما را در جای مناسب خود نگه داشته و در سریع‌ترین حالت ممکن دستگاهتان را شارژ می‌کند.

با فناوری MagSafe دیگر نیازی به انتظارهای طولانی نبوده و حتی استفاده از USB-C نیز در این شارژر امکان‌پذیر است. البته حواستان باشد تنها آیفون‌های نسل 8 به بعد از این قابلیت برخوردار هستند!

علاوه بر این شارژر مگ سیف اپل 5 ولت و حداکثر 15 وات خروجی داشته و توان مصرفی آن نیز 20 وات است. به طور کلی اگر دنبال یک شارژر بی‌سیم راحت، سریع و با کارکرد آسان می‌گردید، مگ سیف اپل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

2. شارژر بیسیم 3 در 1 Belkin Boost Charge Pro با MagSaf

این شارژر در بین برندهای محبوب شارژرهای بیسیم آیفون قطعا حرف اول را می‌زند. مارک هارد گرو مدیرعامل شرکت خدمات بازاریابی The Hoth می‌گوید: «پد شارژ بی‌سیم 3 در 1 Belkin با MagSafe  را به تمام افرادی که به راحتی و تطبیق‌پذیری اهمیت می‌دهند، توصیه می‌کنم.»

سازگاری مگ سیف، توانایی شارژ چند دستگاه به طور هم‌زمان و طراحی شیک، این شارژر را به انتخابی بسیار عالی برای هر فضای کاری یا منزل تبدیل کرده است. این شارژر بلکین با ولتاژ 120 ولت و حدود 33 درصد سریع‌تر از شارژرهای بی‌سیم دیگر شارژ می‌شود.

این شارژر با مگ سیف سازگار بوده و به شما این امکان را می‌دهد دستگاه خود را روی پد قرار داده و خیلی راحت موبایلتان را شارژ کنید. علاوه بر این شما حتی می‌توانید اپل‌واچ و ایرپاد خود را نیز با بلکین شارژ کنید.

اگر دائما بیرون از خانه و در حال حرکت هستید، این شارژ برای شما عالی است؛ زیرا بسیار جمع و جور بوده و به راحتی در کیفتان جا می‌شود.

3. Anker PowerWave Pad and Stand

شارژر بی‌سیم Anker PowerWave برای هر خانه یا دفتری لازم است؛ جالب است بدانید برخلاف بسیاری از شارژرهای بی‌سیم، Anker PowerWave با هر دو موبایل سامسونگ و آیفون سازگار است.

Anker PowerWave با توان 5 ولت و 10 وات شارژ شده و با تلفن‌ها و دستگاه‌های مجهز به Qi نیز کار می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید از این شارژر بی‌سیم به عنوان پد یا پایه نیز استفاده کنید؛ اما اتصال با USB-C نیز امکان‌پذیر است.

4. Mophie 4-in-1 Wireless Charging Mat پرطرف‌دارترین شارژر بیسیم

هنگامی که چندین دستگاه دارید، شارژ بیسیم Mophie 4-in-1 بهترین گزینه است. این شارژر سبک و قابل حمل بوده و برای شارژ گوشی هوشمند، ساعت، و ایرپادها کاربرد دارد.

این محصول 4 شارژر Qi و یک پورت USB-A را در خود جای داده و توان شارژ 230 ولتی در 25 وات را ارائه می‌دهد. به طور کلی اگر دنبال شارژری سریع و با قابلیت شارژ چند دستگاه می‌گردید، این برند گزینه خوبی بوده و برای فضای کاری و یا خانه بسیار مناسب است.

5. Satechi Duo  شارژر بیسیم فوق‌العاده برای آیفون

پایه شارژر بی‌سیم Satechi Duo یک گزینه عالی برای شارژ دستگاه‌های اپل بوده و با آیفون، اپل‌واچ و ایرپاد با اتصال USB-C سازگار است. چیزی که این شارژر بی‌سیم را منحصربه‌فرد می‌کند، پاوربانک 10000 میلی‌آمپری آن بوده و حداکثر سه دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ می‌کند.

توان مصرفی این شارژر 7.5 وات بوده و دارای طراحی همه‌کاره است. شما می‌توانید این شارژ را به عنوان پایه یا پد تنظیم و پس از اتمام کار، آن را تا کنید؛ با این کار فضای زیباتری خواهید داشت.

 

 

شارژر یسیم ایفون

6.  شارژر وایرلس مغناطیسی Excitrus 3n1

این شارژر هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که آن را در هر نقطه از مگ سیف قرار داده و به راحتی فیلم موردعلاقه‌تان را تماشا یا جلسه آنلاینتان را برگزار کنید. علاوه بر این Excitrus 3n1 یک شارژر بسیار خوب برای کیس ایرپاد بوده و USB-A موجود در آن نیز به شما اجازه شارژ دستگاه‌های دیگر را نیز می‌دهد.

یک نور سفید رنگ روی این شارژر موجود است و به شما کمک می‌کند تا در تاریکی نیز بتوانید محل قرار دادن موبایلتان را به راحتی پیدا کنید. این دستگاه امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه را داده و جزو بهترین شارژرهای بیسیم آیفون به شمار می‌رود.

 

7. OtterBox Otterspot بهترین شارژر بیسیم آیفون برای حمل و نقل

OtterBox Otterspot برخلاف بسیاری از شارژرهای بیسیم، برای حمل و نقل طراحی شده و همین ویژگی آن را از سایر برندها متمایز می‌کند. در جعبه آن یک پد شارژر بیسیم استاندارد به همراه یک بسته باتری قابل‌حمل قرار گرفته و به شما امکان شارژ در حال حرکت را می‌دهد.

بنابراین اگر زیاد در حال رفت و آمد هستید، این شارژر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما بوده و چند دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ می‌کند. علاوه بر این جای زیادی را اشغال نکرده و خیلی راحت حمل می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این شارژر باتری 5000 میلی‌آمپری، قدرت 10 وات، سطح ضدلغزش و… هستند.

تا اینجا شما با تعدادی از بهترین شارژرهای بیسیم آیفون آشنا شدید؛ اما به نظرتان چگونه می‌توان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد؟ برای این انتخاب حتما قبل از خرید باید به نکات مهمی توجه کنید که در بخش زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

سفارش انواع کابل و شارژر با باتری نو

چگونه بهترین شارژر بی سیم آیفون را انتخاب کنیم؟

هنگام جستجوی بهترین شارژر بیسیم، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. موارد زیر برخی از عوامل مهم در این تصمیم‌گیری هستند.

1.  قدرت شارژر موردنظر

 اکثر شارژرهای بی‌سیم به طور متوسط خروجی 15 وات داشت و همین باعث سرعت بالای شارژ دستگاه می‌شود. البته این موضوع درمورد تمام شارژرهای آیفون صدق نکرده و برخی از آن‌ها خروجی کمتری دارند؛ شارژر بیسیم Mophie 4-in-1 بالاترین وات را در لیست بالا داشته و چندین دستگاه را در خود جای می‌دهد.

2  توجه به طراحی

آیا قصد دارید از شارژر بیسیم خود در حال حرکت استفاده کنید؟ در این صورت حتما باید به نوع طراحی دقت و شارژرهای سبک و قابل‌حمل را انتخاب کنید.

3. توجه به اصل بودن شارژر

شارژرهای تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارند که نه تنها پول شما را دور می‌ریزند؛ بلکه آسیب‌های جبران‌ناپذیری نیز به باتری موبایلتان وارد می‌کنند؛ بنابراین حتما شارژر موردنظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

مجموعه باترینو از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین ارائه دهنده شارژرهای بیسیم آیفون بوده و باکیفیت‌ترین انواع محصولات را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مشاهده انواع شارژرهای حتما به این فروشگاه اینترنتی سری بزنید.

4. قابلیت اتصال شارژر

اکثر بهترین شارژرهای بی‌سیم اتصال USB-C را برای دستگاه‌های اپل ارائه می‌دهند؛ با این حال، شارژرهای بیسیم با اتصال USB-A برای انواع دیگر دستگاه‌ها نیز وجود دارد.

5. قیمت شارژرها

شارژرهای بی‌سیم انواع مختلف و در نتیجه قیمت‌های متفاوتی نیز دارند؛ به‌عنوان‌مثال، شارژرهای بی‌سیمی که چندین دستگاه را در خود جای می‌دهند احتمالاً گران‌تر از شارژرهای تک دستگاهی خواهند بود.

6. توجه به Qi

در انتها باید بدانید این قابلیت تنها در آیفون‌های نسل 8 به بالا وجود داشته و در نسل‌های پایین‌تر استفاده از شارژرهای بیسیم امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این آیفون‌های 8 تا 11 پرومکس، باید حتما استاندارد Qi داشته باشند.

بیشترین حدی که امکان شارژ موبایل شما را می‌دهد، 7.5 وات است؛ اما نسل آیفون 12 تا 14 به دلیل قابلیت مگ سیف (شارژر مغناطیسی)، تا 15 وات خروجی دارند. در این روش به دلیل وجود شارژر آهنربایی، کویل‌ها خیلی دقیق‌تر روی هم قرار گرفته و در نتیجه باتری دستگاه نیز امنیت بیشتری دارد!

توجه کنید که استاندارد Qi روی جعبه موبایل‌ها درج شده و از طریق آن‌ها می‌توانید بهترین شارژر بیسیم آیفون را برای خود انتخاب کنید. تا اینجا با تمام موارد موردنیاز برای خرید بهترین شارژر بیسیم آیفون آشنا شدید؛ اگر سوال یا ابهامی در این زمینه دارید با مشاوران ما در مجموعه باترینو در ارتباط بوده و یک مشاوره تخصصی و کاملا رایگان را دریافت کنید.

نکات پایانی برای خرید بهترین شارژر وایرلس آیفون

در این مقاله شما با بهترین برندها و همچنین نکات خرید بهترین شارژر بیسیم آیفون آشنا شدید؛ تمام این موارد از بهترین انواع شارژرهای بی‌سیم بوده؛ اما مگ سیف برندهای انکر، بلکین و موفی مورد تایید خود کمپانی اپل هستند.

نکات پایانی برای خرید بهترین شارژر وایرلس آیفون

در این مقاله شما با بهترین برندها و همچنین نکات خرید بهترین شارژر بیسیم آیفون آشنا شدید؛ تمام این موارد از بهترین انواع شارژرهای بی‌سیم بوده؛ اما مگ سیف برندهای انکر، بلکین و موفی مورد تایید خود کمپانی اپل هستند.

همان‌طور که گفتیم تمام تلفن‌ها از شارژر بیسیم پشتیانی نمی‌کنند؛ به همین دلیل قبل از هر چیز حتما مشخصات موبایل خود را بررسی و پس از اطمینان اقدام به خرید کنید. سوالات خود را در بخش زیر با ما در میان گذاشته و این مقاله کاربردی را برای تمام دوستداران آیفون نیز بفرستید.

MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *