باتری آیفون_ بررسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70

باتری آیفون

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ چند ماهی است که سامسونگ با محصولاتی تازه، جان دوباره ای به سری اسمارت فون های Galaxy A بخشیده و با معرفی Galaxy A50 شهرت و محبوبیت خوبی به دست آورده است.

حالا این کمپانی قصد دارد این محبوبیت را با Galaxy A70 بیشتر کند. دستگاهی که یک میان رده شبه پرچمدار محسوب میشود و محصولی عالی است که میتواند هر کاربری را راضی کند. (باتری آیفون)

Galaxy A70 آمده تا با نمایشگر بزرگ و عمر باتری تحسین برانگیز، کاربران سخت پسند را مجذوب کند. خود کمپانی هم اعلام کرده بود که اسمارت فون های جدیدی که در قالب سری های A و M عرضه میشوند،

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ بیشتر برای قشر جوان هستند و حالا A70 با ویژگی های منحصر به فردش یک گزینه عالی برای کسانی است که زمان زیادی را صرف شبکه های اجتماعی و تماشای ویدیو میکنند.

چیزی که این دستگاه را از رقبایش متمایز میکند، تجربه کاربری روان و لذت بخشی است که به ارمغان می آورد.

با باتری نو در این مقاله همراه باشید.

طراحی و ساخت؛ جذاب پلاستیکی!

گوشی A70 در ظاهر و کیفیت ساخت قطعاً چیزی از گوشی‌های بالارده و پر‌چم‌‌دار کم ندارد. این محصول شرکت سامسونگ قطعاً شاهکار خاصی به شمار نمی‌آید و نوآوری مانند دوربین‌های A80 را در طراحی و ساخت ندارد (باتری آیفون)

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ اما در مقایسه با محصولات بالارده بازار هیچ نقطه ضعفی در آن دیده نمی‌شود. البته بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است اما مانند قاب‌های شیشه‌ای، نورها را با رنگ‌ها اشیاء نزدیک بازتاب می‌دهد.

این محصول در رنگ‌های متنوع روانه بازار شده است تا بتواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. حاشیه بالایی گوشی فقط مربوط به دوربین است و حاشیه خاصی در آن دیده نمی‌شود؛

به‌طوریکه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی حدود 86 درصد است. بدنه 6.7 اینچی و بزرگ این محصول 3 دوربین را در قاب پشتی جای داده است.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ خوشبختانه بر خلاف گوشی A80، همچنان در A70 جک 3.5 میلی‌متری صدا به خدمت گرفته شده و در کنار پورت USB-C و اسپیکر مونوی گوشی جا خوش کرده است.

در قاب سمت راست گوشی فقط کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور وجود دارند و در سمت چپ هم شیار کارت حافظه به تنهایی جا گرفته است.

دوربین

در پنل پشتی نیز دوربین اصلی مجهز به سنسور 32 مگاپیکسلی است که این دوربین از بالاترین رزولوشن دوربین‌ های موجود در گوشی‌ های فعلی سامسونگ بهره می‌ برد؛ (باتری آیفون)

از طرفی در کنار دوربین اصلی، می‌ توانیم یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی را نیز مشاهده کنیم.

باتری آیفون و گوشی

باتری گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 یک نمونه 4500 میلی ‎آمپر ساعتی است که به شما امکان می‎دهد با خیال راحت تمام مدت روز را در اینترنت فعالیت کنید

و این در حالیست که قابلیت شارژ سریع 25 واتی این گوشی هم باعث می‎ شود خیلی سریع ‎تر گوشی برای استفاده مجدد شما آماده شود.

سخت افزار و نرم افزار

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چیپست در جهان است، اما این بار در گوشی A70 ترجیح داده تا از چیپست‌های معتبر کوالکام استفاده کند. چیپست اسنپدراگون 675 که در بین چیپست‌های میان‌رده بازار یکی از قدرتمندترین‌هاست، در دل گوشی A70 قرار دارد.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ کوالکام در ساخت این چیپست از معماری 11 نانومتری استفاده کرده است. این چیپست مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای است که به صورت دو خوشه 2 و 6 هسته‌ای چیده شده است. (باتری آیفون)

2 هسته از آن فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و 6 هسته دیگر آن فرکانس 1.7 گیگاهرتزی دارد. این پردازنده در تست‌های نرم‌افزاری که به بنچمارک مشهور است، عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

به طور مثال در تست بنچمارک Antutu این گوشی می‌تواند امتیازی در حدود 160 تا 170 هزار بدست آورد که حدود 15 تا 20 درصد قوی‌تر از گوشی گلکسی A50 است.

پردازنده گرافیکی :

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ پردازنده گرافیکی به کار گرفته شده در a70 سامسونگ  پروسسور جدید معرفی شده از سوی کمپانی سامسونگ، یعنی Exynos 7904 باشد. این پردازنده به طور ویزه و خاص برای محصولات کمپانی سامسونگ تهیه دیده شده است.

رم :

گوشی a70 سامسونگ پشتیبانی کننده 128 گیگ از حافظه داخلی است که در کنار 6 گیگ رم فضایی کاملا مناسب برای ذخیره سازی اطلاعات را ایجاد نموده است. (باتری آیفون)

امکان نصب کارت حافظه میکرو اس دی در Samsung galaxy A70 نیز وجود خواهد داشت تا به واسطه آن حداکثر بتوان تا 1 ترابایت شاهد حافظه خارجی بود.

بررسی محیط نرم افزاری گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70

–  اندروید پای
–  رابط کاربری One UI 1.1
این دستگاه از نسخه 1.1 از رابط کاربری One UI استفاده میکند که بر پایه اندروید 9 پای توسعه یافته است. نرم افزار استفاده شده در این دستگاه دقیقا مثل سایر محصولات جدید سامسونگ مثل Galaxy S10 یا Galaxy A50 است.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ استفاده از رابط کاربری ساده و لذت بخش است و امکانات زیادی برای شخصی سازی آن وجود دارد. این نرم افزار هم از نویگیشن حرکتی استفاده میکند و هم دکمه های نویگیشن قدیمی.

جمع‌بندی؛ میان‌رده‌ای با ویژگی‌های بالارده

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70 یک گوشی تواناست. این گوشی موبایل شرکت سامسونگ به شکلی متوازن ساخته شده است و همه اجزای آن به خوبی با هم همانگ هستند.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70 _ این گوشی موبایل مدرن، صفحه‌نمایش آمولد دارد و تراشه و سخت‌افزار آن عملکرد مطلوبی دارند. اگر این ویژگی‌های مثبت را با خروجی تصویر مطلوب آن جمع ببندید به یک محصول کاملاً دلخواه می‌رسید که ارزش خرید بالایی دارد. (باتری آیفون)

شاید اگر سامسونگ بدنه شیشه‌ای، حسگر اثرانگشت دقیق‌تر و لرزشگیر تصویر را به آن اضافه می‌کرد، می‌توانستیم آن را شایسته لقب بالارده و البته قیمت یک بالارده بدانیم.

گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70
گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A70
MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *