باتری شیائومی

باتری موبایل شیائومی اصل

باتری موبایل شیائومی اصل از جنس باتری لیتیومی میباشد و باتری های لیتیومی دارای طول عمر مشخصی بوده در طول زمان با مصرف باتری کاهش میباید که این امری طبیعی در این گونه باتری ها میباشد هر چه میزان مصرف باتری بهینه تر باشد طول باتری افزایش میابد اما این به این دلیل نیست که میتوانید به صورت جاودانه از باتری استفاده کنید عمر باتری بعد از مدتی تمام میشود.

 

لذا ناگفته نماند که رعایت نکردن نکاتی می تواند در خرابی زود هنگام باتری موبایل شیائومی اصل اثر بخش باشد که مجبور شوید زودتر از تاریخ مصرف انقضاء باتری شیائومی اقدام به تعویض باتری موبایل شیائومی خود کنید.

 

جهت اطلاع از قیمت باتری اورجینال شیائومی و خرید باتری موبایل  با امکان یک هفته بازگشت وجه و 100 روز گارانتی بی قید و شرط تعویض باتری شیاومی می‌توانید از سایت باترینو مرکز تخصصی باتری گوشی‌های همراه اقدام کنید.

 

طول عمر باتری موبایل شیائومی اصل چقدر است؟

استفاده ی درست از موبایل می تواند باعث افزایش طول عمر باتری موبایل شیائومی اصل شود اما نکات زیادی هست که به طول عمر باتری موبایل شیائومی کمک می کند. روش ها و نکاتی که با رعایت کردن آنها می توان به بهتر شدن طول عمر باتری شیائومی کمک زیادی کرد. و سلامت باتری موبایل شیائومی را تضمین نمود.

 

نکات مهم سلامت باتری موبایل شیائومی :

از شارژر های فیک ارزان قیمت استفاده نکنید از شارژر اصل استفاده کنید

برنامه های غیر ضروری را از موبایل خود حذف کنید.

وای فای و اتصال داده گوشی موبایل خود در هنگام عدم نیاز به آن ها خاموش کنید.

حالت صفحه نمایش گوشی خود را خودکار خاموش بگذارید که بعد از مدت زمان معین عدم استفاده از گوشی خود به خود خاموش شود و شارژ باتری بیهوده هدر نرود.

از تم های تاریک استفاده کنید توصیه جدی به عدم استفاده از تم های روشن و متحرک در گوشی موبایل که شارژ زیادی مصرف میکنند.

هنگام شارژ شدن باتری شیائومی از موبایل خود استفاده نکنید.

از شارژر های فندکی که در داخل خودرو تعبیه شده اند و پاور بانک و شارژ گوشی و به گوشی و امثالهم تا حد امکان استفاده نکنید.

سعی کنید نور روشنایی صفحه را تا حد امکان روی حالت کم تنظیم کنید.

هیچ وقت هنگام شارژ شدن باتری شیائومی، از موبایل خود استفاده نکنید.

استفاده از آداپتور و کابل فیک به باتری شیائومی اصل شما صدمه میزند.

 

راه های افزایش طول عمر باتری موبایل شیائومی اصل

استفاده از آداپتور و کابل اصلی.

استفاده از باتری اصل موبایل شیائومی.

به موقع شارژ کردن باتری (بهتر است باتری موبایل شیائومی کمتر از 15 درصد و بیش تر از 95 درصد نشود).

باتری موبایل را طولانی مدت مثلا از شب تا صبح به شارژ متصل نکنید.

 

چطوری بفهمیم باتری موبایل شیائومی اصل خراب شده است؟

نحوه ی تشخیص خرابی باتری موبایل شیائومی اصل :

 

باطری گوشی شیائومی به سرعت شارژ خالی می کند:

در صورتی که همین که گوشی موبایل خود را از شارژ جدا میکنید شارژ خالی میکند این حالت هشدار برای زمان تعویض زود هنگام باتری موبایل شیائومی اصل می باشد.

 

موبایل شیائومی در حالت روشن باتری شیائومی را شارژ نمی کند:

این حالت نشان میدهد که باتری اورجینال شیائومی را باید هرچه سریع تر تعویض کرد.

 

بادکردگی باتری موبایل شیائومی اصل

اگر قاب پشتی گوشی موبایل شما بالا آمده و در جای خود فیکس نمیشود نشان دهنده باد کردگی باتری موبایل است این حالت یعنی دیگر عمر باتری گوشی موبایل شیائومی به پایان رسیده است.

 

بدنه باتری شیائومی هنگام استفاده از گوشی  بیش از حد معمول داغ می کند.

اگر باتری موبایل شیائومی هنگام استفاده، بیش از اندازه داغ کرد یعنی سلامت باتری به پایان رسیده است و باید سریع تر به تعویض باتری موبایل شیائومی اصل اقدام کرد.

 

باتری موبایل شیائومی تنها در هنگام اتصال به شارژ روشن میماند:

در صورتی که شما از دسته افرادی هستید که مدت زمان زیادی برای استفاده از گوشی موبایل در کنار شارژر سپری میکنید و گوشی موبایل شما فقط در هنگام اتصال به شارژ روشن میماند باید بگوییم که وقت تعویض باتری گوشی شیائومی رسیده است.

 

باتری موبایل شیائومی چقدر دوام می آورد؟

شاید شما هم قبل از خرید موبایل شیائومی بخواهید بدانید که باطری موبایل شیائومی اصل چقدر دوام می آورد؟

 

باتری شیائومی حدود 2 تا 3 سال دوام می آورد امامیزان استفاده ی شما از گوشی شیائومی و نحوه ی رعایت کردن نکاتی هم می توانید برای افزایش دوام باتری موبایل اثر گذار باشد.

 

باتری موبایل شیائومی بعد از شارژ شدن حدود 6 ساعت دوام می آورد اما استفاده ی مداوم از گوشی این مدت زمان را زودتر کاهش می دهد و سلامت باتری به مرور زمان کم می شود و دیگر باتری نمی تواند مثل روز اول عمل کند.

 

علت زود خالی شدن باتری موبایل شیائومی اصل

استفاده مداوم از موبایل

استفاده زیاد از هات اسپات

نصب برنامه های غیرضروری

استفاده از گوشی، هنگام شارژ شدن گوشی

زیاد روشن ماندن بلوتوث و اتصال داده و وای فای

زیاد کردن نور صفحه نمایش

 

بهینه سازی باتری گوشی موبایل شیائومی

بهینه سازی باتری موبایل شیائومی یعنی راهی برای بهره گیری از روش هایی که میزان سلامت باتری موبایل را افزایش دهد تا باتری موبایل شیائومی را قوی تر کنیم.

 

استفاده کردن از گوشی هنگام شارژ کردن باتری گوشی شیائومی ؛ جدی ترین مسئله ای است که خرابی باتری موبایل شیائومی را تهدید می کند.

نصب برنامه های مخرب باتری موبایل شیائومی را خراب می کند؛ با حذف برنامه های غیر ضروری سلامت باتری موبایل خود را افزایش دهید.

اپلیکیشن های بازی که روی موبایل خود نصب می کنیدمیزان زیادی از شارژ باتری موبایل را مصرف می کند که این امر عمر باتری موبایل  را به مرور کاهش می دهد.

اما پیشنهاد فروشگاه باترینو به شما کاربران عزیز برای بهتر بهینه سازی کردن باتری گوشی شیائومی، نصب اپلیکیشن هایی است که وظیفه ی تقویت کردن باتری موبایل را دارند. مانند اپلیکیشن Greenfiy که برای تمامی گوشی های اندروید مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آیا باتری شیائومی غیر قابل تعویض است؟

بسیاری از کاربران تا جمله ی باتری موبایل شیائومی غیرقابل تعویض است را می شنوند گمان می کنند که دیگر نمیتوان بعد از خرابی باتری، باتری موبایل شیائومی را تعویض کنند و چاره ای وجودندارد. اما باتری موبایل شیائومی غیرقابل تعویض است یعنی اینکه باتری به دلیل جنس لیتیوم یون، فقط توسط تعمیر کاران تعویض می شود زیرا که قاب پشت گوشی شما توسط کارخانه پلمپ شده است و فقط تعمیرکاران می توانند باتری اصلی موبایل شیائومی را تعویض کنند.

 

فروشگاه باترینو با داشتن تجربه و کادری مجرب و داشتن ضمانت 100 روزه  کالا این اطمینان را به شما کاربران عزیز می دهد تا با خیالی آسوده به فروشگاه باترینو مراجعه کنید و تعویض باتری اصلی موبایل شیائومی را در کمتر از 30 دقیقه انجام دهید.

 

باتری موبایل شیائومی اورجینال

باتری موبایل شیائومی مانند دیگر تلفن های همراه بعد از مدتی نیاز به تعویض دارند. بدین خاطر لازم است باتری اورجینال شیائومی را نهیه نمایید تا این گوشی همانند روز اول کارآمد گردد زیرا تهیه باتری فیک سبب آسیب به گوشی موبایل در طولانی مدت میشود. تلفن های همراه شیائومی به تازگی به خاطر کارایی بالا و قیمت مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده اند!

 

فروش باتری موبایل شیائومی

جهت خرید باتری موبایل شیائومی اصل و اطلاع از قیمت باتری لازم است تا مدل تلفن همراه خود را در دسته بندی این مجموعه پیدا کرده و مطالعه مشخصات آن اقدام به خرید کنید. در صورتی که قیمت باتری موبایل درج نشده بود میتوانید از طریق پشتیبانی اقدام کرده و سوالات خود را مستقیم بپرسید!!

اطلاعات بیشتر ...
فیلـتر

نمایش 1–24 از 113 نتیجه