تعویض باتری موبایل سامسونگ نوت 10 پلاس

تعویض-باتری-سامسونگ-Note-10-plus

تعویض تخصصی باتری سامسونگ Note 10 plus

خرابی باتری موبایل سامسونگ Note 10 plus مسئله‌ای مهم است که می‌تواند به صورت کلی کارایی موبایل برند شما را مختل کند. استفاده‌ی مداوم از باتری معیوب فشار بسیاری به پردازنده‌ی گوشی (cpu) وارد می‌سازد. مدارهای داخلی باتری معیوب گوشی سامسونگ Note 10 plus ممکن است در تقسیم ولتاژهای مورد نیاز موبایل دچار اختلال شوند.
باترینو پیشنهاد می‌دهد مقاله ولتاژ باتری موبایل و تبلت را مطالعه کنید تا بدانید که گوشی موبایل شما به چه ولتاژ و با چه قدرتی نیاز دارد.
بی توجهی به خرابی‌های باتری تا مرگ کامل گوشی و آسیب‌های شدید ساختاری پردازنده پیشروی می‌کند. متاسفانه کاربران تا زمانی‌که میزان شارژدهی باتری سامسونگ + Note 10 آن‌ها تا حدی کاهش یابد که گوشی بدون اتصال به پریز برق قادر به روشن ماندن و فعالیت نباشد، آنگاه در جهت تعویض باتری سامسونگ Note 10 plus اقدام می‌کنند.

تعویض-باتری-سامسونگ-Note-10-plus

توجه کنید بازار قطعات موبایل پر از باتری‌های تقلبی و شارژر فیک است که هنگام تعویض باتری خود باید به این نکته دقت کنید. باترینو با سابقه‌ی بالا در زمینه تعویض تخصصی باتری موبایل به صورت کاملا اورجینال آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. در صورتی که باتری موبایل‌تان دیر شارژ می‌شود یا زود شارژ خالی می‌کند و تصمیم به تعویض آن دارید، می‌توانید باتری مناسب موبایل خود را از طریق سایت باترینو مرکز تخصصی باتری گوشی‌های همراه سفارش دهید.

باتری گوشیت اذیتت میکنه؟! کافیه پیام بدی

علائم خرابی باتری سامسونگ Note 10 plus

توجه بفرمایید در تعویض باتری سامسونگ Note 10 plus بایستی از باتری اورجینال برای جایگزین باتری خراب استفاده شود. عموما طول عمر باتری سامسونگ Note 10 plus یک الی دو سال است که البته این میزان به استفاده کردن کاربران نیز بستگی دارد.

استفاده از باتری غیر اصل و فیک برای سامسونگ نوت 10 پلاس که عملکرد و کیفیت باتری فابریک را ندارد، موجب می‌شود مجدد با خرابی باتری مواجه شوید.
متاسفانه برخی از تعمیرکاران برای کاهش هزینه تعمیر باتری سامسونگ نوت 10 پلاس برای مشتری از باطری غیر اورجینال استفاده نموده تا از این طریق قیمت تعویض باتری سامسونگ Note 10 plus را برای مشتری کاهش دهد.
دقت کنید استفاده از باتری فیک سامسونگ Note 10 plus  منجر به آتش گرفتن و منفجر شدن باتری دستگاه می‌شود و لطفا هنگام خرید باتری گوشی به فکر صرفه‌جویی نباشید!
اگر قصد دارید با کمترین قیمت باتری سامسونگ Note 10 plus خود را به صورت اورجینال، تعمیر کنید با فروشگاه آنلاین تخصصی باترینو می‌توانید از اصالت و پرداخت هزینه مناسب برای تعویض باتری گوشی خود مطمئن باشید.

همچنین بخوانید :

علت داغ شدن باتری گوشی اندروید و ios چیست؟
علت داغ شدن باتری گوشی اندروید و ios چیست؟
مشاهده

مشخصات باتری سامسونگ + Note 10

10 قدم ساده تعویض باتری سامسونگ Note 10 plus

هنگام تعویض باتری سامسونگ Note 10 plus ، باتری به صورت جدا نشدنی در داخل قاب جا گذاری شده و شخص دسترسی به باتری سامسونگ نت 10 پلاس را ندارد. شما با انجام ده قدم می‌توانید باتری سامسونگ + Note 10  خود را تعویض کنید:

باتری گوشیت اذیتت میکنه؟! کافیه پیام بدی

همراهان عزیز باترینو می‌توانید آموزش نحوه تعویض باتری  سامسونگ Note 10 plus را در کانال آپارات ما مشاهده بفرمایید. جهت استفاده آموزش تعمیرات موبایل + فیلم رایگان باترینو با ما همراه باشید و باترینو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. با وجودی که امروزه باتری موبایل های هوشمند به صورت قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند، هنوز هم به لحاظ کارکردی، ظرفیت باتری‌ گوشی‌ها محدود است.اگر برای مدت طولانی است که از گوشی سامسونگ Note 10 plus خود استفاده می‌کنید، ممکن است به دلیل به پایان رسیدن عمر باطری نیازمند خرید باتری و تعویض آن باشید. جهت اطلاع از قیمت باتری و خرید باتری اصلی  سامسونگ Note 10 plus  با امکان یک هفته بازگشت وجه و ۳ ماه گارانتی می‌توانید از سایت باترینو مرکز تخصصی باتری گوشی‌های همراه اقدام کنید.

آخرین مطالب وبلاگ

در باترینو شما می تواند بروز ترین خدمات مربوط به دنیای تکنولوژی بصورت کاملا رایگان آموزش دیده و اگر نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف داشتید، با مشاوران ما تماس گرفته و مسائل مربوطه را بیان کنید.

تخصص اصلی باترینو، ارائه دهنده انواع خدمات باتری موبایل و تبلت، بصورت کاملا حرفه ای و یونیک در ایران، با 3 ماه گارانتی بی قید شرط برای شما عزیزان است. همچنین در صورت عدم دسترسی به فروشگاه به صورت حضوری، می توانید با بخش مربوطه وب سایت سایت ارتباط گرفته و درخواست خود را بصورت غیر حضوری و آنلاین، دریافت کنید. لازم به ذکر است شما هیچگونه هزینه پیک و ارسالی پرداخت نخواهید کرد.

MHD
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *